De pony gaat alleen maar racen om dat ze niet goed aan de hulpen is.En het meisje denkt het zo op te lossen FOUT gedacht. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De pony gaat alleen maar racen om dat ze niet goed aan de hulpen is.En het meisje denkt het zo op te lossen FOUT gedacht. JollyGood schreef:Parelli: Pas als je kunt rijden zonder zadel en hoofdstel, kun je eens een poging wagen er wat tuig op te gooien...........
Ben ik het helemaal mee eens
Geen idee wat haar ouders denken...missnynke schreef:mijn paarden lopen hard weg als ze iets moeilijk vinden, als ik bijv. vraag de achterhand te gebruiken oid, misschien dat deze pony dat ook doet? maar dat los je niet op met een bit!
) zeer treurig allemaal !!
anders grepen ze wel in.
), maar ik gebruikte ook wel eens een martingaal, omdat ze haarr hoofd omhoog gooide en dat hielp wel, want ze was een stuk makkelijker te houden. Ik weet niet of deze pony het ook doet, maar het is een idee. En een martingaal werkt alleen in als als het moet (dus hoofd omhoog) en niet als het niet hoeft. Sily schreef:Ik ga met de reacties hier mee.
JoAnn ergens in dit topic zegt TS dat meisje over haar heen walst als ze goedbedoelde adviezen geeft, denk dan wel dat het meisje ergens wel weet dat dit niet de juiste manier is.
Zou idd het topic even doorlinken, misschien dat ze daar zich wel wat van aantrekt.
wacht nog steedsRambogirl schreef:Het heet niet voor niets een africhtingsneusriem!!!
baboeska schreef:ze heeft er nog nie op gereageerdwacht nog steeds
Rambogirl schreef:Het heet niet voor niets een africhtingsneusriem!!!
bij ij op de manege word gloof ik ook een stuk of 3 paarden met een dubbele neusriem bereden en die zijn al afgericht of hebben ze nog ene functie?