Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alina schreef:Wow, wat kun jij vaak quoten zeg![]()
![]()
Ik weet het,, doet hij wel vaker. Wou het nog editten maar dat mocht niet meer
eventueel manen vastpakken om te voorkomen dat je in z'n mond gaat hangen. 
MISTRAL94 schreef:Ik vind het er wel komisch uitzien![]()
Tja een noodsprong zit niet iedereen uit, vind het knap van je!
Ik heb al vaker gezegd hier op bokt:
DE BESTE STUURLUI STAAN NOG ALTIJD AAN WAL!
Bokkers van tegenwoordig he, maar daar ga ik dit topic niet nog meer mee vervuilen, want anders komt er een hele discussie
pluimpje schreef:bedankt voor de reacties en tips![]()
ja dat hij weigerde hij is jong, in een vreemde bak op een superdrukke wedstrijd gaat er wel eens is mis
bombarie mag het best een keertje op hem proberen op eigen risico![]()
hier een foto speciaal voor bombarie![]()
Bombarie schreef:Sjemig dat ziet er echt verschrikkelijk uit! Ik vind het verdomd logisch dat jou paard er geen zin in heeft je hangt hem vet hard in zijn bek, meer pijn kun je 'm niet doen bij 't springen volgensmij. Ga eerst maareens met een halster springen zodat je zelf leert zitten want dit gaat leiden tot problemen.
ik kan me niet voorstellen dat jij hier DE topruiter bent op bokt...iedereen maakt fouten zelfs de besten

pluimpje schreef:bedankt voor de reacties en tips![]()
ja dat hij weigerde hij is jong, in een vreemde bak op een superdrukke wedstrijd gaat er wel eens is mis
bombarie mag het best een keertje op hem proberen op eigen risico![]()
hier een foto speciaal voor bombarie![]()
http://groups.msn.com/_Secure/0cAD*Al4k ... .jpg[/img]

Bombarie schreef:Sjemig dat ziet er echt verschrikkelijk uit! Ik vind het verdomd logisch dat jou paard er geen zin in heeft je hangt hem vet hard in zijn bek, meer pijn kun je 'm niet doen bij 't springen volgensmij. Ga eerst maareens met een halster springen zodat je zelf leert zitten want dit gaat leiden tot problemen.

Sfiejj schreef:nou sorry hoor, amber_ Maar ik vond het er gewoon zielig uitzien, en ik weet niet waar jij veel topics ziet waar ik het verkracht.. maar dat slaat echt nergens op. Ik heb heeeeel vaak goed commentaar.. enne sorry hoor misschien was het wel een noodsprong maar het ziet er gewoon super onvriendelijk uit en dat is mijn mening! En als jij het daar niet mee eens bent, moet je niet gelijk gaan zeggen dat ik alle topics verkracht.. sorry hoor
Nikki_jimmy schreef:Vrede op aarde mensen
*o/*
Hihi.. Sommige mensen hebben nou eenmaal een andere kijk op paardrijden
, maar ik vond het er gewoon zielig uitzien, en dan hup komt mijn mening eruit, vaak botter dan ik bedoel. Sorry!, nou goed??