Deze zou ik uitvergroten, prachtig!
Vind die spagaat trouwens erg gaaf, nog nooit gezien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nikki_jimmy schreef:prachtige fries, ik vind dit, wat hij met zijn manen heeft, wel wat hebben, als de zomerexceem voorbij is, laat je het dan weer aangroeien? want dit is echt helemaal top mandat zie je niet vaak, meestal zo'n standaart fries manen tot de schouders
Maar goed, heel leuk beestje, lekker jong nog, veel plezier ermee!
Hoe sneller hoe beter
Want, ja, ik heb een fries gekocht en hou dus wel van de standaard fries met manen op de schouder
Maar ik ben het met je eens, dit misstaat hem zeker niet! En ik heb al eerder gehoord dat ik het zo moest houden, exceem of niet. Dus ach, als die schouder lange manen hem nou niet staan (mocht hij ze ooit krijgen natuurlijk
) dan kan ik er altijd nog de schaar in zetten

en kom snel zeker weer es langs!! ik weet het ik zeg het zo vaak maar da komt goed echt waar!!
helaas. Die van mij gaat dan weer onder zijn ik loop voor schut deken, maar het helpt wel, toen hij de deken omhad, had hij ook lange manen, maar de deken was kapot gegaan dus een weekje zonder, met als resultaat heel stuk manen weg geschuurd, echt balen, dus ben nu weer opnieuw aan het kweken.
Moeten nu echt eens snel gaan afspreken

Maareh, hij is wel wat verbeterd he, sinds die ene keer in februari toen je hem als hengst zag en mij mee hielp met een start maken met het vden
De berggeit doet hij alleen helaas nog niet super, hij moet nog dichterbij kunnen volgens mij. Maar rustig door oefenen, want ik merk ook dat hij het een zware oefening vindt. En ik was laatst paardenschool weer eens aan het doorlezen en zag dat hij zijn hoofd omlaag moet doen, dus gaan we daar ook maar eens op trainen
Echt een mooi beest!! En die VD dingen zijn ook cool !! En ik lachtte me kapOt bij die spagaat
Amable schreef:De berggeit doet hij alleen helaas nog niet super, hij moet nog dichterbij kunnen volgens mij. Maar rustig door oefenen, want ik merk ook dat hij het een zware oefening vindt. En ik was laatst paardenschool weer eens aan het doorlezen en zag dat hij zijn hoofd omlaag moet doen, dus gaan we daar ook maar eens op trainen
)
Amable schreef:@ Manda> Hij heeft helaas zomerexceem, dus ik ben vooral erg zuinig op wat hij nog over heeft van zijn manen![]()
Hij is 28 mei 3 geworden en nu ong 1.56 m