Baron *fries* @ work aan de longe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re: Baron *fries* @ work aan de longe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:35

Manda schreef:
Ach je doet maar gewoon wat je zelf het beste vind. Je paard is niet ziek of stijf of onbespierd dus je zal wel iets goed doen he . Bovendien ziet hij er wel uit als een tevreden paard. Dus lekker zo doorgaan als je zelf wil, je weet heus wel wat het beste voor je eigen paard is.

Precies, ben ik het helemaal mee eens.
Mooie fries hoor! Ziet er goed uit..

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:41

Het is toch niet belangrijk of hij zijn hoofd omhoog kan doen? Ik wil juist dat als het paard goed loopt, dat hij zijn hoofd en nek enigzins kan ontspannen(naar beneden dus). Daarom iets losser als ik jouw was. Maar dan nog zijn het foto's en wij kennen (de meeste van ons dan) het hele paard niet.

Verder vind ik het een hele mooie fries!

edit: beetje onduidelijk gezegd en een typfoutje

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 17:46

ik ben nog alteid een beetje aan het expirimenteren hoe strak/los ik toutjes het beste kan doen.. zoals ik ze op de foto had liep het best mooi..
op andere momenten als ik ze losser doe blijf hij met zijn hooft hoog, gebruikt hij zijn rug nog minder, terwijl ik hem het liefst wat lager hebt in z'n hooft mischien dat hij dat dan als ik er op zit ook wat beter gaat begrijpen..
maar iedereen kiest zo wat het beste wat bij zijn paard werkt en ik ben met hem gewoon nog aan het uitvogelen wat het beste werk..