(zie onderschrift) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(zie onderschrift) bonitobol schreef:@manon88 : wij zijn niet zo pro sporen , tenzij ze correct gebruikt worden natuurlijk. Maar op manegepony's is het toch totaal niet nodig om sporen te gebruiken ? Sporen dienen als verfijning .. niet als versterking !
Charlotjuuh schreef:En het gebruiken van sporen terwijl het helemaal niet nodig is (tenzij er mij iemand uitlegt waarom je sporen gebruikt tijdens springen , want dan hoef je toch niets te 'verfijnen') is ook niet nodig.
De enige reden die ik zou kunnen bedenken waarom je dan sporen nodig hebt, is om hem met je sporen vooruit te drijven, maar daar zijn sporen niet voor bedoeld natuurlijk. 
Mikkiej schreef:leuke foto's! alleen soms trekken ze wel hard in de mond.. maarja kan idd momentopname zijn
en ik ben het helemaal met manuutje1990 eens
germie schreef:WAs dit officieel, of onderling? Mag je bij jullie met manegepony's meedoen?
Zijn leuke foto's geworden.
En wat betreft die sporen, zolang ze goed gebruikt worden is er niets mis mee.
Anoniem schreef:Er zitten mooie actiefoto's tussen!
Jammer dat sommige wat wazig zijn.
o0maatjeh0o schreef:zoo ja echt hele gave foto's lijkt me heel moeilijk fotograveren

heb het op de cross ook direct gezegt.