Miirthe, haha
vind andere foto's tog wat leuker om uit te vergroten
Bienotje, de hoogte ingaan tjaah..ehm, omdat ze er ook lol in heeft? als ze het niet zou willen zou ze het ook niet doen lijkt me.
het leek me ook een leuke afwisseling voor haar aangezien ze het leuk vind om soms te doen. maar niet voor vaak
ik snap wat je bedoelt
zal de volgende keer als ik daarheen ga eens een meter van hier meenemen
ElineThera, dankje..ben ook van plan wat springfoto's uit te laten vergroten! 
elmiran, ok..maar kijk, ik heb ook geen andere pony waarmee dat kan (bedoel daarmee echt niet dat het dan maar met mariska moet..mocht het zo overkomen) mare ik neem alle tips en alles hier van harte en ga er zeker iets mee doen!
siets, ik vind het anders niet echt belangrijk hoor. maar, een pony die het nog kan, er goed uitziet er plezier in heeft en alles..geen meter meer springen alleen omdat tie 27 is?
(bedoel in het algemeen)
Niseyra, danke 
ilovelucky, dankje
ik weet het 
o0maatjeh0o, danke. nu gelukkig wel weer
ik heb het erbij gezet omdat het meisje (en de moeder) zeiden dat ze het hebben opgemeten eens. maar achteraf twijfel ik er tog hevig aan!
annepaardoes, dankje 
haffie_lover, haha ja op de 2e foto vind ik ze iets meer op elkaar lijken
mariska is nog snel
ze wil ook vaker nog gaan racen enz. met rijden(Vooral buiten) ze wil het allemaal nog heel graag en soms door de wei ook..phoeww
Ik ga dus zeker wel wat doen met jullie fijne tips! Heel erg bedankt daarvoor ook(iedereen)