Sunset @ work (Lancet X Schalkhaar)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

l0esjj

Re: Sunset @ work (Lancet X Schalkhaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 14:56

Mooi paardje, komt idd iets achter de loodlijn,maar het ziet er wel super ontspannen en relaxed uit!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 16:53

zo, die lijkt op sommige foto's echt op Khanita!!!!!!

ik val wel op koffievossen, vind ik erg mooi!

succes met de verkoop, ik vind het een prachtig paard, super lekkere nek erop jammer dat ik geen geld heb

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 19:23

casirask schreef:
Dit is toch een van de paarden die door M. H. (ik kort het maar af) gereden wordt in de M1 of M2?

nee, dat is deze niet, maar zijn idd paarden van M.H

achter de loodlijn kruipen klopt, de paarden waarvan ik foto's plaats zijn in training, maar kan je garanderen dat ik ze neer kan zetten waar ik wil, hoog, laag en er tussenin. Maar mijn probeel is inderdaad wel, dat ik met te losse teugels rijd, en zoals je op de foto's ziet zit er vaak zelfs een boogje in de teugels. Ik mag altijd wel iets meer in mijn hand hebben, heb ze vaak te licht....
Ga ik aan werken!!

Zal dit weekend foto;s plaatsen die zijn zoals jullie het willen zien, dat ik haar hoog en laag kan instellen.

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 17:30

Oeps, hahaha, ik zie het nu aan de naam. Ik dacht Sunflower. Die loopt wel in het M toch? Ik vind het er erg goed uitzien hoor. En M.H. rijdt zelf ook erg fijn met alle paarden die ze uitbrengt. Ik vindt haar een heel fijne amazone. Leuk voor jou dat jij alle paarden bij mag rijden. Steek je een hoop van op he! Veel succes nog!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 17:42

casirask schreef:
Oeps, hahaha, ik zie het nu aan de naam. Ik dacht Sunflower. Die loopt wel in het M toch? Ik vind het er erg goed uitzien hoor. En M.H. rijdt zelf ook erg fijn met alle paarden die ze uitbrengt. Ik vindt haar een heel fijne amazone. Leuk voor jou dat jij alle paarden bij mag rijden. Steek je een hoop van op he! Veel succes nog!

steek ik absoluut veel van op krijg ook veel les op haar paarden. Sunflower was in een ander topic dat klopt. Ken jou ook wel van concour, je hebt zo'n leuk donkerbruin hengstje toch?
En je was ook de de clubkampioenschappen van ST Joris

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 17:59

Ja dat klopt, dat is Puck, die rij ik voor iemand anders in de dressuur. Dit jaar met hem dus ook de clubkampioenschappen.
Verder heb ik nu allemaal jonge paarden te rijden, en een vosje in de B springen. Rij jij Marie lou van I. D. nog?

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 18:05

casirask schreef:
Ja dat klopt, dat is Puck, die rij ik voor iemand anders in de dressuur. Dit jaar met hem dus ook de clubkampioenschappen.
Verder heb ik nu allemaal jonge paarden te rijden, en een vosje in de B springen. Rij jij Marie lou van I. D. nog?

nee die had ik alleen geleend om de clubkampioenen mee te rijden, heb je die foto's gezien? Dat paardje was 2 jaar niet meer gereden ofzo, en heb haar een weekje opgetraind en word clubkampioen!!
Braaf diertje!! is een leuk paardje jou puck Heb zelf een Ferro hengstje te rijden voor anderen (zie profiel) ook een knap ding
welke afstamming is jou kereltje?

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:17

Ik heb jou op de dag zelf ook zien rijden, en dat zag er goed uit. Voor dat beestje is het springen geen probleem. I.D reed hem in de L. De moeder van Lou is ook door I.D gereden. Echt een hele fijne. Puck is een afstamming van Casir ASK. Een jonge Cor de la Breyere. Ik ben hem gaan rijden, omdat zijn eigenaar geneeskunde studeerd in Groningen. Toen ik zwanger was, heeft hij mijn wedstrijdpaarden doorgereden. Ik kon het zo goed vinden met Puck, dat ik hem afgelopen winter ben gaan starten in de dressuur. Momenteel hebben we de punten voor de M1 binnen! We gaan niet zo vaak op concour. Ik heb het de Ferro gezien in je profiel. Mooi dier! Wij hebben momenteel ook nog een jonge hengst op stal. Pikzwart. Een driejarige Rome uit een Grandeur moeder. Hij kan echt heel fijn bewegen. Waarschijnlijk ga ik deze, en een driejarige Furore in het voorjaar van 2006 uitbrengen in de dressuur. Ze worden door de eigenaar uitgebracht in het springen. Ik was ook clubkampioen met Puck in de L,M, Z dressuur. Gave beker he! Echt megagroot! Nog gefeliciteerd!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 18:40

casirask schreef:
Ik heb jou op de dag zelf ook zien rijden, en dat zag er goed uit. Voor dat beestje is het springen geen probleem. I.D reed hem in de L. De moeder van Lou is ook door I.D gereden. Echt een hele fijne. Puck is een afstamming van Casir ASK. Een jonge Cor de la Breyere. Ik ben hem gaan rijden, omdat zijn eigenaar geneeskunde studeerd in Groningen. Toen ik zwanger was, heeft hij mijn wedstrijdpaarden doorgereden. Ik kon het zo goed vinden met Puck, dat ik hem afgelopen winter ben gaan starten in de dressuur. Momenteel hebben we de punten voor de M1 binnen! We gaan niet zo vaak op concour. Ik heb het de Ferro gezien in je profiel. Mooi dier! Wij hebben momenteel ook nog een jonge hengst op stal. Pikzwart. Een driejarige Rome uit een Grandeur moeder. Hij kan echt heel fijn bewegen. Waarschijnlijk ga ik deze, en een driejarige Furore in het voorjaar van 2006 uitbrengen in de dressuur. Ze worden door de eigenaar uitgebracht in het springen. Ik was ook clubkampioen met Puck in de L,M, Z dressuur. Gave beker he! Echt megagroot! Nog gefeliciteerd!

Haha, ja die beker is zeker groot!! En was erg blij dat het springen zo goed ging! Ik ben zelf helemaal geen springer meer, dus was wel weer eens leuk Snap niet hoe ze die dikke buik eroverheen kreeg haha

Dat is erg gaaf dat je zo'n regeling hebt met de eigennaar!! Je hebt je paarden ook erg goed aan het lopen moet ik zeggen Ik ga zelf ook B starten met een jonkie van M.H in januari dus ik hoop je veel te zien op de wedstrijden En houd me maar op de hoogte als je een keer een topic plaatst, dat vind ik erg leuk!!

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:18

Zal ik zeker doen hoor! Van de jonge paarden maak ik binnenkort wel foto's. Die zijn van de stal waar ik al 9 jaar elke dag rij. Puck rij ik maar twee keer in de week. Hij is weer van iemand anders die er zelf mee springt in de L. We zullen elkaar wel tegenkomen op concours! Leuk! Bedankt voor het compliment! Enne train ze he!

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 20:18

wauw wat loopt zij lekker !! die lijkt wel wat op me paard...

(me paard is de half broer van lancet)

paddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 15:15

Is je paard zijn hele leven al bij je?

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 15:22

Waauw mooie merrie hoor!! Mag je trots op zijn..

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:01

Mooi paardje! Ziet er goed uit,hoe zijn haar gangen?

LisetjeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:03

Hoi!

Leuk paardje! Ik rijd ook een Lancet..
Die staat ook te koop.
Je kan nog proberen het paard nog iets meer op te richten van voren, maar het ziet er inderdaad verder goed ontspannen uit.
Die van mij kan ook zo lekker halsstrekken!!

Groetjes Lisette

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 20:30