3,5 jarige @ training (2e keer op bokt)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Re: 3,5 jarige @ training (2e keer op bokt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 11:07

FuRyoMaRLoeS schreef:
Ze geeft tog aan dat dit maar eens in de 3 weken gebeurd, en dat ze thuis gewoon lekker op eigen tempo bezig is. Mensen hier moeten er altijd gelijk weer bovenop vliegen

Maar goed Chique paardje hoor!! Veel plezier nog saampjes!

Mee eens. Vind het er niet eens zo erg gespannen uit zien. Met wijken begon ik toen m'n paard een half jaar onder t zadel was, de achteruit zat er al eerder op(deed het amper).

Wat is er zo erg aan om nu al een beetje schoudervoor te rijden? als een paard verder goed recht gericht is en de basis goed is. Er zijn zat mensen die(vind ik dan) al heel vroeg met wedstrijden beginnen, ben een keer gaan kijken naar t Ian(4jarige dressuur/springpaarden) daar waren de meeste paarden aan t staken vond het er niet zo fijn uit zien, werd ook veel te veel van gevraagd.Dus wat is er mis met een beetje schoudervoor als je er(goeie) instructie bij hebt kan het toch geen kwaad.

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 11:17

Het kan toch ieder zijn mening te zijn...De ene vind het wel goed en doet het ook zo, en de andere vind het er gespannen uitzien. Nou klaar!! heb ieder zijn woordje gezegd. En daar kan dit meisje ook weer van leren. Want daarom plaatsen we toch foto's om er ook weer van te leren

Jes_sica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 17:06

Hoi jongens niet gaan ruzieën met elkaar dat is niet leuk.
En zo als ik al zei ik kan wat hebben, en iedereen mag zeggen wat hij vind. We kachelen lekker door mrg wedstrijd in Zeewolde.
En ik word goeg begeleid door mijn vader, opa, instructeur dus het gaat echt niet mis. Maar om nou te gaan ruzieën dat is niet leuk, laat iedereen in zijn waarde!!
En voor de duidelijkheid nog het is een E-pony van 154,5 geen paard (ook al oogt ze zo groot)

Jes_sica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 17:09

ow en nog even over de teugels, die zitten niet strak hoor, ik heb er ''bijna'' altijd boogjes in hangen wat trouwens ook NIET goed is.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 17:11

Het ziet er netjes uit en ik ga met het andere commentaar mee.

Maar probeer ook goed rechtop te blijven zitten. Je valt geregeld naar binnen met je bovenlichaam zo van de foto's af te zien. Dat is zeker voor een paard dat nog naar het evenwicht moet zoeken heel lastig. Zo werk je ook heel makkelijk naar een scheef paard toe .

Jes_sica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 17:13

Ja ik weet het maar ik hing vroeger altijd te veel naar recht dus nu moet ik van mijn instructeur iets meer naar links gaan zitten.
ik zal ff kijken naar een foto waar je dat ''misschien kan zien dat het eigenlijk wel mee valt

Jes_sica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 17:18

Afbeelding

Afbeelding

ze zijn een beetje wazig maar daar kan ik ook niks aan doen

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 18:05

Je zou naar mijn mening best voor de uitzondering een keertje schoudervoor kunnen proberen, maar dan wel op de goede manier. Wat jij doet lijkt in de verste verte niet op schoudervoor. Je valt zelf bijna van je paard maar je paard loopt nog steeds met zijn achterhand naar binnen. Als je het niet goed kunt kun je er beter ver van wegblijven.

Verder heb je een erg leuk dier met een knap koppie!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 18:13

Ben ik de foto's aan het kijken en de binnenbak kwam me erg bekend voor..En ja hoor, een plaatsgenoot!!

Gezellig!!

Jes_sica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 18:14

He wat leuk, maar ik ken jou verder niet hoor (sorry) rijd je zekers bij de paarden het Gouden Hert.
Maar wel leuk hoor

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 18:46

Erg leuke pony! Ziet er al goed uit hoor!
Probeer wel met schpudervoor rechtop te blijven zitten!
Succes verder!