Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maxielover schreef:Hoi, het ziet er opzich netjes uit, maar er moeten nog wel wat dingetjes bijgeslepen worden, hoor !! De tip die ik je kan geven over je houding is dat je ten eerste je teugels best iets korter mag pakken, je handen wat meer op de hals houdt ipv op je zadel of dekje, en hou ze netjes rechtop. Dan is het ook veel makkelijker en fijner om rechtop te zitten, je valt nu naar voren. Ook zit je erg ver in de beugels met je voeten, nergens voor nodig !! Het rijdt veel lekkerder als je de beugel gewoon aan de bal van je voet houdt want daar kan je veel beter op steunen. Als je je voet zo ver in de beugels steekt, is het ook gevaarlijk. Als je eraf valt en je voet schiet niet uit de beugels, kan het gebeuren dat je wordt meegesleept als je paard wegrent. Dan kan ik de rampen niet meer overzien als het mis gaat.... Door je hakken wat meer uit te drukken en de beugel vlak achter je tenen te houden heb je een fijne steun en goede balans. Veel succes !!
hij springt idd heel leuk 

Hij krijgt wel wat meer vlees op de botten
Dank je wel
Dank je wel!! Normaal springtie met zijn benen erg ongelijk, dus ik ben heel erg tevreden om te zien dat hij zijn benen mooi bij elkaar houd !