Jimmy @ lesje :) Hopelijk nu wat beter :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissVanna

Re: Jimmy @ lesje :) Hopelijk nu wat beter :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:00

inderdaad leuk paardje zeg.
Spring gaaf

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 21:39

Maxielover schreef:
Hoi, het ziet er opzich netjes uit, maar er moeten nog wel wat dingetjes bijgeslepen worden, hoor !! De tip die ik je kan geven over je houding is dat je ten eerste je teugels best iets korter mag pakken, je handen wat meer op de hals houdt ipv op je zadel of dekje, en hou ze netjes rechtop. Dan is het ook veel makkelijker en fijner om rechtop te zitten, je valt nu naar voren. Ook zit je erg ver in de beugels met je voeten, nergens voor nodig !! Het rijdt veel lekkerder als je de beugel gewoon aan de bal van je voet houdt want daar kan je veel beter op steunen. Als je je voet zo ver in de beugels steekt, is het ook gevaarlijk. Als je eraf valt en je voet schiet niet uit de beugels, kan het gebeuren dat je wordt meegesleept als je paard wegrent. Dan kan ik de rampen niet meer overzien als het mis gaat.... Door je hakken wat meer uit te drukken en de beugel vlak achter je tenen te houden heb je een fijne steun en goede balans. Veel succes !!

over de handen, daar heb je gelijk in, maarm ijn voeten, dat was gewoon een momentopname, niet iets wat ik altijd doe ofzo.. Ik weet wat er kan gebeuren als je ze tever in de beugels doet.. Ik weet eigenlijk niet waarom ik voorover viel maar goed(met de galop wel, die is gewoon zó machtig, dat dat geen uitzitten mogelijk is, en je je gewoon een beetje met de beweging mee moet laten gaan)

Dank je voor de complimentjes hij springt idd heel leuk

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:43

Hoi nikki
De foto's zijn mooi gelukt he

Het is idd wel zo, dat je je handen meer mag dragen, maar daar wordt aan gewerkt weten we
De galop gaat zó bergopwaards (zie je ook op de foto's), zo erg dat hij net lijkt op te gaan steigen, (heb zelf gezien) dat is echt niet grappig om uit te zitten, maar daar hebbie les voor

Gaat veel beter nikki, en ik vind Jim er echt stukken beter uitzien, ga zo door!

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 22:43

Jah he Hij krijgt wel wat meer vlees op de botten Dank je wel

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 22:56

Nikki, heb je niet meer foto's? ik heb er wel een stuk of 30 gemaakt..

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 23:01

Selena heeft er niet meer gegeven, waarschijnlijk niet goed gelukt?

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 23:14

nou er waren heel veel mooie op dat kleine beeldje van de digi te zien, ik zal dr wel even een pb'tje sturen

nrps_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 23:40

Dr spring foto waarbij je schrijft dat je er blij mee bent vind ik echt heel erg mooi! super hoor, mooi beestje echtwaar!!

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 09:45

Dank je wel!! Normaal springtie met zijn benen erg ongelijk, dus ik ben heel erg tevreden om te zien dat hij zijn benen mooi bij elkaar houd !