Leuk setje heb je alleen dat zadel is echt zo grappig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

GillyZidane schreef:Jaike schreef:De pony is niet echt mijn type, althans niet echt optimaal voor de sport qua bouw, wat is het voor één?
Het is een new forest pony
Shanna16 schreef:@ Jaike: Ja ik rijd meestal vrij ontspannen. Beetje schakelen, wat overgangetjes maken. De trainingsmethode pas ik altijd aan aan de pony. Dus niet de pony aan mezelf.
Zo reed ik Dancer in het begin altijd in een heel langzaam drafje, dan ging ze goed sluiten en achter acitveren. Boas liet ik juist wat langer en lager.
De hengst rijd ik daarintegen weer heel rond. En bij Gilly was ik constant bezig met schakelen in de draf, met name terug, want soms liep ze nog wat onder me uit.
Gil is een heel gevoelig pony'tje dat graag wil werken, maar wat van slag raakt als je heel 'druk' rijdt.
Voor zover het duidelijk is was dit de uitleg voor Jaike![]()
maar af en toe kan ik wel heel boos worden hoor...
..
!!
..Wanneer kom je dat is met die van mij proberen
[/quote]

haike schreef:Ziet er netjes uit Shanna! Je krijgt ook altijd alles aan het lopen!
ps. binnenkort hier?
. Jaike schreef:Goh ik dacht altijd dat die ranker en smaller waren??![]()
Haha, ik dacht aan een kruising![]()
Wat rijd jij er zelf eigenlijk mee?
GillyZidane schreef:Jaike schreef:Goh ik dacht altijd dat die ranker en smaller waren??![]()
Haha, ik dacht aan een kruising![]()
Wat rijd jij er zelf eigenlijk mee?
De foresters die je nu ziet zijn meer op het sporttype gericht, ik heb echt eentje van het oude type. hier ben ik heel blij mee want ik vind het erg jammer dat het meer naar het ranke smalle gaat..
ze is een stermerrie, dus het stamboek vind haar ook niet verkeerd.
zelf ben ik nu B+1 na veel problemen van mijn kant kan ik eindelijk nu wat meer starten.
Shanna16 schreef:
Hmm meestal gooi ik ze pissed-off op stal
Jaike schreef:
Och jee, hetzelfde "probleem" dus al als bij de Friezen, persoonlijk vind ik dat idd ook erg jammer, doe mij maar een wat ouderwetser type Fries als die slanke dennetjes........................

bedankt voor de leuke reacties