Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

Oscar schreef:Ik heb je eerste bericht even aangepast, zo ziet het er wat beter uit
Ik zal even wat reacties over de niet werkende foto's verwijderen.
patos schreef:Haha, heb je je alweer ingeschreven bij Alja dan? Pas maar op dat je niet bij Stasia komt! Wist je trouwens dat Marije binnenkort nog een paar keer komt lessen op patos?
lijkt me wel keer leuk om te komen kijken!!
ziet er goed uit ..
patos schreef:Als je erop klikt, zíe je ze in vol ornaat
. Tuurlijk mag het allemaal meer voor het Z2 (meer op de achterhand, meer oprichting etc.) maar idd, het ziet er lekker ontspannen uit en dat is ook veel waard
. 

Jammer dat je zelf nu niet meer zo vaak kan rijden door je studie, wel leuk voor je zusje, die kan zo een hoop leren.
, komt vast goed.
). Ik ga gewoon niet elke dag naar college
Jaike schreef:patos schreef:Als je erop klikt, zíe je ze in vol ornaat
Haha, ik bedoelde eigenlijk in wedstrijdtenue en -conditie en met S&T
, verkeerd begrepen. Ik hoop dat ik van de winter nog een paar van dat soort foto's ga krijgen aangezien Gabyfedde heeft aangeboden om foto's te maken bij mijn volgende wedstrijd. Denk alleen wel dat dat zonder S&T zal zijn aangezien ik daar nog niet zo best meer overweg kan. VValar schreef:Overigens red ik het ook nog (makkelijk) om twee paarden te doen in combinatie met mijn studie. Ondanks de 4 uur reistijd op een dag (). Ik ga gewoon niet elke dag naar college
Daarom geef ik haar wat ruimte om te trainen, dan kan zij ook langzaam aan gaan oefenen voor haar eerste wedstrijdjes. patos schreef:Jaike schreef:
Haha, ik bedoelde eigenlijk in wedstrijdtenue en -conditie en met S&T
, verkeerd begrepen. Ik hoop dat ik van de winter nog een paar van dat soort foto's ga krijgen aangezien Gabyfedde heeft aangeboden om foto's te maken bij mijn volgende wedstrijd. Denk alleen wel dat dat zonder S&T zal zijn aangezien ik daar nog niet zo best meer overweg kan.
maar verder is er weinig op aan te merken.
)