Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
silverxxhein schreef:Nou op de foto's lijkt het er toch wel héél erg op dat je handen
vast zitten, ze zitten ook telkens in de zelfde positie.
Waarom wacht je edan niet even tot susanne klaar is met chris,
veel veiliger en beter te oefenen.
Verder zie ik eigenlijk geen verschil met je handen, met van een
half jaar geleden.
Het kan het ras wel zijn maar elk ras kan wel bespiering hebben
ook al is het een slank ras, en dat mist bij jimmy echt wel.
Is het dan niet tijd om een andere paardrijbroek aan te schaffen?
'tis echt gevaarlijk.
Met je haren moet je zelf weten, maar ik heb er wel heel vaak last van, dus vind het erg knap dat jij dat niet heb met die lange lokken van je
) ze doen dus niet aan wedstrijden enzo. als je wel veel aan wedstrijden meedoet, heeft je paard ook automatisch meer spieren. en even over dat vastzetten van die handen, daar kan jij opzich niks aan doen. heel veel mensen geven commetaar dat je je handen vast zet enzo, maar ze zeggen niet hoe je je handen ontspanender kunt laten. misschien kan je een x les nemen? veel succes verder met je paard!
he nikki hahah!
..
dus op je buitenbil zitten
dank je voor de tip ch.
Nikki_jimmy schreef:Jah moeten we maar even kijken.. dank je wel voor de leukere reacties.. Ik weet ook niet precies waarom hij juist bespierder moet.. alleen omdat hij er dan mooier uitziet? Maar goed.. Dank juilie wel dus
veraA schreef:Maar zolang jij niet toegeeft aan je fouten blijven mensen toch wel doorzeuren

je hebt wel gelijk hoor, maar toch.. laat dat meisje toch lekker rijden en denken wat ze zelf denkt als ze toch niet tegen commentaar kan
succes verder