leuke foto's!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nikki_jimmy schreef:heeej apeldoorner!:) ik heb nog nooit gerteden op manege voorst ken je kita of lynn of ellen?? m aar leuke paarden ziet er goed uit voor manege paarden hoor veel plezier daar nogh groetjes nmikki

Nienken schreef:Ik vind Ronnie sowieso af en toe een aparte houding hebben
Vooral als we gaan dressuren zie je dat vaak, hij heeft zeg maar altijd een springruiter-houding
@ Saskia: Dankjewel, ik vind Prima Donna altijd wel fijn springen, alleen de 1e keer is naar met der
, dan is het nog "eng"
Het enige nare aan Prima Donna vind ik haar galop, ik heb nogal moeite met dat bij haar, ze valt er zo snel uit, of springt verkeerd aan, hobbel je alle kanten op
hierbij is het beloofd.. (als ik slaag!)
ik ga ze nu op het manege forum zetten! jaja ik kan toch best mooie foto's maken he?
ik ben best trots op onze uber coole manege knollies!!
Het was egt grappig toen, vooral Prins had er zin in
En bonito ging egt vet hard met Karin hahaha
maar goed tot zaterdag maar weer!
Twellogirl83 schreef:Nikki_jimmy schreef:heeej apeldoorner!:) ik heb nog nooit gerteden op manege voorst ken je kita of lynn of ellen?? m aar leuke paarden ziet er goed uit voor manege paarden hoor veel plezier daar nogh groetjes nmikki
Bij mij op de maandag rijdt wel een Ellen.. Maar weet niet of dat degene is die je bedoelt
@Nienke: Ik heb gister weer op PD gereden en pfff ja die galop! Was bekaf na 1 rondje, zoveel moeite moest ik doen om dr te laten galopperen!
.. Niet dat het helpt..