Les 15-10-2005, Springen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JumpingRider

Re: Les 15-10-2005, Springen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:12

ik zie ze wel
leuke foto's!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:14

Wat goed dat jullie zonder beugels en teugels moeten springen... goed voor je balans

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 19:12

Nikki_jimmy schreef:
heeej apeldoorner!:) ik heb nog nooit gerteden op manege voorst ken je kita of lynn of ellen?? m aar leuke paarden ziet er goed uit voor manege paarden hoor veel plezier daar nogh groetjes nmikki

Bij mij op de maandag rijdt wel een Ellen.. Maar weet niet of dat degene is die je bedoelt

@Nienke: Ik heb gister weer op PD gereden en pfff ja die galop! Was bekaf na 1 rondje, zoveel moeite moest ik doen om dr te laten galopperen!

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 19:16

Nienken schreef:
Ik vind Ronnie sowieso af en toe een aparte houding hebben
Vooral als we gaan dressuren zie je dat vaak, hij heeft zeg maar altijd een springruiter-houding

@ Saskia: Dankjewel , ik vind Prima Donna altijd wel fijn springen, alleen de 1e keer is naar met der , dan is het nog "eng"
Het enige nare aan Prima Donna vind ik haar galop, ik heb nogal moeite met dat bij haar, ze valt er zo snel uit, of springt verkeerd aan, hobbel je alle kanten op

hij zet zn armen altijd zo raar vast... miss haal ik over 2weken en 1 dag wel me rijbewij en kom ik die zaterdag langs.. hierbij is het beloofd.. (als ik slaag!)

Pimlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 14:47

Whahaha nienke, je was me alweer voor met de foto's ik ga ze nu op het manege forum zetten! jaja ik kan toch best mooie foto's maken he? ik ben best trots op onze uber coole manege knollies!! Het was egt grappig toen, vooral Prins had er zin in En bonito ging egt vet hard met Karin hahaha maar goed tot zaterdag maar weer!

Nienken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 16:51

Twellogirl83 schreef:
Nikki_jimmy schreef:
heeej apeldoorner!:) ik heb nog nooit gerteden op manege voorst ken je kita of lynn of ellen?? m aar leuke paarden ziet er goed uit voor manege paarden hoor veel plezier daar nogh groetjes nmikki

Bij mij op de maandag rijdt wel een Ellen.. Maar weet niet of dat degene is die je bedoelt

@Nienke: Ik heb gister weer op PD gereden en pfff ja die galop! Was bekaf na 1 rondje, zoveel moeite moest ik doen om dr te laten galopperen!

Ja, irritant is dat he!
En Mary dan maar aanwijzingen geven enzo, en dan word ik echt pissig en denk ik: als je het zo goed weet doe jij het dan maar verdomme!
Ben je echt helemaal hard bezig en die knol springt gewoon verkeerd aan, zo naar!
Ik word dan ook altijd heel boos op PD .. Niet dat het helpt..

@ Marieke: Ja man, zijn echt leuke foto's, die springfoto van mij en PD vind ik echt koel
Ik vind ook dat wij echt koele manege-paardjes hebben

_Sas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:16

Wij hebben de koelste manegepaardjes die er bestaan!!