Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mause schreef:zo, gevonden! Hij ziet er super uit zeg
! Wat een verandering in een korte tijd, dat beloofd wat! Hopenlijk kan je er weer snel mee aan de slag onder het zadel. Veel plezier! Ennuh, nou kom ik echt snel een bij je kijken!
Katja schreef:Mause schreef:zo, gevonden! Hij ziet er super uit zeg
! Wat een verandering in een korte tijd, dat beloofd wat! Hopenlijk kan je er weer snel mee aan de slag onder het zadel. Veel plezier! Ennuh, nou kom ik echt snel een bij je kijken!
Ik hoop echt dat ik morgen te horen krijg dat ik er na het weekend weer op mag. Hij liep vandaag zo lekker dat het echt begon te kriebelen.

die is in positieve zin super verandert wat een kwijl dier. Jammer dat hij zijn spring-kunsten uitgetest heeft en dat verkeerd uit pakte, maar als je hem zo alert bezig ziet...
lastig hè longeren en fotos maken
RUBYWHITE schreef:waar is overigens je longeerlijn op de foto`slastig hè longeren en fotos maken
![]()
Billy schreef:Gelukkig dat hij weer helemaal hersteld is, daar heb je toch wel mazzel mee gehad
Ik ben heel benieuwd hoe dit paard wordt als hij goed in de spieren zit, dus blijf foto's plaatsen
die is goed in de was gezet :d 

, misschien is het erfelijk
? Katja schreef:Haalt die van jou wel de overkant?
, maar dan is er van het hek niet veel meer over 
Manon schreef:Ja, dat wel, maar dan is er van het hek niet veel meer over
(gelukkig maar, moet er niet aan denken wat er gebeurt als ze vast blijft zitten)