Pjelk gaat lekker!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

whisperramse

Re: Pjelk gaat lekker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 15:18

oeh, wat ben ik verliefd
je krijgt hem mooi aan't lopen, hoor

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 16:02

Hee mellien!!!

Ziet er super uit joh!!! Succes morgen met je wedstrijd! Laat je nog even weten hoe het ging? Ik hoop de volgende keer ook weer van de partij te zijn in Warffum

Groetjes!

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 17:23

mooie foto's mellien, ziet er fijn uit. Jammer dat iedereen het door heeft van je geldzoekerij Je bent wel veelzijdig bezig de laatste tijd!

hyperkind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:37

het ziet er goed uit
maar je ik zie soms
die mondhoeken helemaal
naar achter worden getrokken.
een mond van een paard
is erg gevoelig hoor !!

mijndario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 11:01

Die laatste foto is inderdaad echt leuk, dat koppie met die kol.
Rijden ziet er goed uit, fijn dat je ff een les kon afspreke (ik sta op een pensionstal waar dat eigelijk niet mogelijk is, minder) gaat goed zo

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 12:00

Zo kijk je een tijdje niet op Bokt en zo staan er ineens twee pagina`s met reacties . Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

Om even alle vragen te beantwoorden:

@masja: Ik vind een sperriem geen must, Ik heb er nooit last van dat Pjelk zijn mond open doet zonder en volgensmij is het ook echt niet goed als je de sperriem / lage neusriem nodig hebt om de mond van je paard dicht te snoeren. Ik denk dat je dan eerder te hard trekt! (dit richt ik niet op jou hoor, maar meer in het algemeen)

@egnie: Pjelk is geen Myrstein (zonder e ) maar een Vedor. Ik wist trouwens niet dat Myrstein een kol had! Vedor had er volgensmij geen en ik heb ook geen idee waar het vandaan komt. In ieder geval staat het Pjelk wel schattig vind ik. Zo issie tenminste terug te vinden in een kudde gele paarden !

@Waterkippie: ik heb een euroriding diamant dressuur. Inderdaad een fijn zadel!

@ Uums: dat is inderdaad Pjelk! En zijn kortbenige vriendje = Beau. Waar werk jij dan?

@ilovekelly Hoi Juud, ik wist ook niet dat jij op Bokt kwam! Enmet het karretje, misschien lukt dat deze vakantie wel en anders over twee weken. Ik heb het wel vrij druk nu met tentamens dus maar even zien.

@kimmy: ik moet vanavond om 6 uur rijden. Pjelk ging gister lekker dus ik heb er wel zin in! Enne, ik zal wel even een berichtje plaatsen hoe het ging. Zou leuk zijn jou en Mirk weer eens in actie te zien! Misschien de volgende wedstrijd in Warffum.

Oh ja, en dat naar beneden kijken leverde weer eens niets op . Helaas laat niemand bij de manege geld slingeren in de bak en ook heb ik die ene grijze haar nog niet bij Pjelk gevonden . Vandaagtoch maar eens proberen voor me uit te kijken

Groetjes,
Mellien

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:37

Hele leuke foto's!
Duidelijk ook, de manege-buren zijn zo te zien druk bezig met bieten rooien en ploegen.
Fijn dat het weer beter gaat met rijden!
Zoals ik al eerder had gezegd: misschien tot vanavond en in ieder geval suc6!!