Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alleen uhm, heeft ze nou een ingezakte rug of leek dat nou zo bij die ene foto waar ze zonder zadel vast stond ? Het zag er in elk geval nogal scary uit !!! 
Maxielover schreef:Vandaar !! Hoe oud is hij dan ?

Maxielover schreef:Aha
? mag ook positief hoor haha 
FuRyoMaRLoeS schreef:Mooi zadel, ziet er nog netjes uit voor een 2e handsje! Alleen vindt ik jullie als combi niet zo ontspannen!! Je geeft namelijk ook al aan bij 1 foto dat hij vlak daarna ging steigeren..
Maar goed daar kan ik verder ook niet echt over oordelen.
Hij ziet er trouwens nog goed uit voor zijn leeftijd

die met beige bodywarmer is sanne die zat er goed op maar daarbij vond ik buc niet ontspanne... die andere met blauwe bodywarmer is jen( van haar heb ik nu 1x les gehad) bij haar wou die steigeren... FuRyoMaRLoeS schreef:haha geeft niet johohhh oke sorry, dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen. Maar vat me niet verkeerd op hoor. Ik bedoel het niet negatief! ik vind dat je een leuk paardje hebt!

FuRyoMaRLoeS schreef:Lessen is altijd fijn, vind ik dan!
Off topic : wat me nu pas op valt, WACCABUC, hihi wat een super gave naam!
ik weet het het is fout maar kan nietalels tegelijk leren en we zijn opweg naar t goeie Noeki schreef:Leuk setje staat goed bij hem
Maar ik vind dat 'ie nog al uitmekaar loopt bij je
Bij jen loop ie losser en meer verzameld ..

probeer goed niet in z'n mond te zitten met overgang naar galop enzo maar volgends mij gaat dat ook al hele goe den dat met ej voeten kantelen wat je eerst altijd deed dat gaat volgends mij ook hele goed
en over jeniffer [[ die andere je lesgever
]] het ziet er goed uit hoor met haar erop ook
ik denk dat dat ontspannen zo lijkt omdat buc vaak probeert z'n bit vast te pakken
en ik zou gewoon op hara vertrouwen 
jeniffers haar ziet er ook vet cool uit.. !! 
ik kom 18 december terug denk rond een uur of 12 ben ik in heerhugowaard en dan bel ik je wel en boeken we hem same naar daarow
ok? 

sanne's haar is trouwens ook leuk 
MsMarit schreef:Ik ben het echt met iedereen eens!!
Het is misschien wel goed om je paard lekker aan een lossere teugel voorwaard te rijden en waarom ben zo erg bezig met je eigen houding... Het is niet erg als je een btje bezig met met niet in de weg zitten voor je paard maar misschien moet jeje nu eerst eens concentreren op de houding van je paard want dat is niet echt best!!
Mijn merrie doet hetzelfde als jou paard die drukt ook der rug weg en zet dan die ondernek derop!! en het is niet bevordelijk voor de rug van je paard kan ik je zeggen.... DUs misschien is het dus een idee om een Goede instructrice/teur te gaan zoeken die evt. de papieren op zak heeft!!! maar om nou les te krijgen van een meisje van 15 die dan Toevallig zelf lest bij een Zruiter vind ik zonde en denk ook niet dat je paard er van vooruit gaat!!