Wauw, mooie foto's hoor! Hij kan wel lekker achter onder komen zo te zien!Jammer dat er maar een galopfoto tussenzit
Wauw, wauw, wauw! Wat een lekkertje! Die achterhand! Echt een heerlijk best, ik weet zeker dat jij trots bent!
Mooi paard heb je zeg.Hij glimt super mooi en dat dekje staat hem goed.Succes met hem verder, het rijden ziet er super netjes uit.
Bettine schreef:Wauw, mooie foto's hoor! Hij kan wel lekker achter onder komen zo te zien!Jammer dat er maar een galopfoto tussenzit Haha, ik weet wel wat ik plaats.... Galop is ons persoonlijke drama!Maar we zijn hard aan t oefenen!
Wauuww! mooi beest hoor! en mooi dekje , staat hem goed Maare wat was de titel eerst dan , ik las in het begin van dit topic dat je die titel moest veranderen enzo haha dan word ik weer eens nieuwsgierig hoor
Is dat vest wat je aan hebt die van Anky? Vind hem iig heel erg leuk:PEn het ziet er heel goed uit, en ik vind het een super mooi paardje!!
Had de naam van me paard verkeerd gespeld...Vest is idd van Anky. Super fijn ding!Ja omaneed, had geen andere foto's verwacht. Daar ben je oma voor!