Hier het filmpje waarbij het goed gaat

en dan het filmpje waarbij het helemaal fout gaat, ze kwam niet helemaal uit geloof ik, dus ik raakte uit evenwicht en toen ging het mis
vind het wel zielig voor Destiny!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vind het wel zielig voor Destiny!! 

Pollewoppy schreef:wat jij een in uitje noemt, i volgens mij toch echt een dubbelsprong.
Leuk paardje trouwens!! jockeygirl_0 schreef:leuke fotos'en een mooi paard vinnik joh! ik hou van helemaal zwarte paarden! en die bouw is ook mooi. nou.. hij spring ook wel goedt tog? jij geluk dat jij m mog doen!?
kroetietjuh schreef:leuk paardje en echt goed van jou dat je gewoon met haar ging springen!! maar op het eerste filmpje zie je als je goed kijkt nog iemand rijden op een bruin/vos kleurig paard???? klopt dat of zie ik spoken???![]()
MiSjUhLoVe schreef:Wat er op de grond ligt??:S ik weet het ook niet! Maar iig het is zand met dat groene, maar het is geen gras!
Hebben wij ook in de manege! 

xxxvagoxxx schreef:Ziet er leuk uit.
maar waarom ga je ingodsnaam na het rijden nog crossenin het land terwijl je aan het uitstappen was.
Bramblerose schreef:Wat maakt het nou uit dat ze ff gaat crossen na die tijd. Ze heeft m vast wel goed uitgestapt daarna...![]()
![]()
MAROC! Het broertje (nou ja, half) van mijn paardje!! Leuk om m zo ineens voorbij te zien komen. Hij heeft het goed voor elkaar gekregen, hoeft alleen de zomers hard te werken!