Ziet er netjes uit hoor

Alleen lijkt het op foto 3 dat je beugels wel beetje kort zijn
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

* Nimmedor schreef:claudie schreef:leuk joh.. dat is vidal..! ik rijd hem regelmatig voor de eigenaresse!
lief istie he?
ohww, jij bent dat meisje wat soms bij haar meehelpt op stal
Hij is heel erg lief, en ben ook blij dat ik hem 6 maanden mag rijden!
Als Judith komt kijken moet je anders maar eens meegaan!!
Citaat:
ja..! haha had ze het over mij gehad dan?
ik heb niet genoeg tijd om hem er ook nog eens dagelijks bij te rijden.. heb er zelf al 2 staan die ik dagelijks moet rijden, en zit in vwo 6.. dus.
maar ik kom zeker mee als judith gaat!
hij is echt lief het voor een hengst vind je niet?.. hij geeft echt nooit een kick..
leuk joh.. dat jij op bokt zit!! haha kan je me op de hoogte houden over de ontwikkelingen

Lotje85 schreef:Wauw lijkt me een super ervaring om voor een tijdje een hengst te mogen rijden. Hij is ook nog eens een plaatje om te zien! Het enige wat ik je nog voor advies kan geven = doe je beugels een gaatje langer, dan kun je je hakken ook beter uitdrukken.
dit is niet de 1e keer voor mij
groot deel van wat wij op stal hebben staan zijn hengsten, en heb een tijdje in Italië gewerkt met hengsten.
eebaatje schreef:Heee volgens mij heeft deze hengst bij mijn paardjes in de opfok gestaan?
Klopt dat? In de achterhoek een half jaartje?
Heel veel succes ermee!
Nimmedor schreef:Citaat:
ja..! haha had ze het over mij gehad dan?
ik heb niet genoeg tijd om hem er ook nog eens dagelijks bij te rijden.. heb er zelf al 2 staan die ik dagelijks moet rijden, en zit in vwo 6.. dus.
maar ik kom zeker mee als judith gaat!
hij is echt lief het voor een hengst vind je niet?.. hij geeft echt nooit een kick..
leuk joh.. dat jij op bokt zit!! haha kan je me op de hoogte houden over de ontwikkelingen
Hij is met andere paarden wel onzettend anders haha.
Nu begint hij eraan te wennen, maar in het begin was hij wel heel erg hengst, brullen, niet meer op mij letten.... Maar nu vind hij het wel goed en doet hij enorm zijn best!!
Enne, snel nieuwe foto's he