Madrileño@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Madrileño@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 23:51

Wauw, wat een super mooi paardje En ik vind alles nog heel erg mee vallen hoor! Best netjes na omstandigheden ! Super

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 00:06

Mooi Spaans paardje (toch?) en een mooie Spaanse naam (haha). 't Ziet er verder goed uit, hoor!

Prulleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-05 15:28

Sullie97 schreef:
Mooi Spaans paardje (toch?) en een mooie Spaanse naam (haha). 't Ziet er verder goed uit, hoor!

Ja, hij is een in Spanje gefokte PRE en is naar Nederland gekomen toen hij ongeveer 8 maanden oud was.
Zijn naam "Madrileño" betekend heel toepasselijk (haha) "van Madrid".

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:25

Prulleke schreef:
Hoi Suus

Heb net even naar de foto's van jouw Asra gekeken.
Wat een leukerd, zeg en ik denk dat hij uitgroeid tot een prachtige haflinger.
Dat knielen is ook leuk, hè?
Nou, Asra is nog jong dus je hoeft je niet te vervelen met hem als je hem al die kunstjes wil leren.
Heel veel plezier ermee, en vergeet die snoepzak niet

Groetjes

hahaha nee die snoepzak is bijna verplichting
ik verveel me zeker niet en hij ook niet , hij staat s;middags namelijk met hummeltje(een shet) lekker te ravotten...s'avonds ziet hij tegen over hem naast hem OVERAL paarden dus vervelen doet hij zeker niet..
Vandaag nog een beetje in de longeerbak bezig geweest met meneertje.. alleen meneertje had het gemunt op mij stalken(achter me aan rennen enzo) en andere paarden zijn ook HEEEEEEEL intressant vooral om naar te hinneken en even de hengst uit te hangen he

Ik hoop en denk ook dat hij zeker een mooie haf gaat worden niet te lomp enzo.. hij springt namelijk heeeeel graag uitzichzelf Waarom?? geen idee Knielen vind hij zelf ook leuk om te doen.. "spaanse pas" gaat beter.. en liggen vind ik zelf beetje eng..

Ik had hem heel even in de stapmolen gedaan ik wil me omdraaien om dat ding aan te zetten was hij met zijn hoofd onder de ketting doorgegaan en zat hij vast.. maar volgens mij schrok ik meer dan hij.. hij keek me echt zo aan van:" ehm help me even dan kan ik weer lopen?".