Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

visca schreef:Ik snap niet dat jij gestart bent. Leer eerst je paard maar rond te rijden en ga dan wedstrijden starten. Het is toch droevig dat als hij Z is geweest dat jij hem niet eens rond kunt rijden.
Vind het wel droog.Citaat:Ik vind het er wel heel ontspannen uitzien, en persoonlijk zie ik dit liever dan aan paard dat in de krul getrokken word voor een proefje.
visca schreef:Ik snap niet dat jij gestart bent. Leer eerst je paard maar rond te rijden en ga dan wedstrijden starten. Het is toch droevig dat als hij Z is geweest dat jij hem niet eens rond kunt rijden.
BasjeGuwrl schreef:visca schreef:Ik snap niet dat jij gestart bent. Leer eerst je paard maar rond te rijden en ga dan wedstrijden starten. Het is toch droevig dat als hij Z is geweest dat jij hem niet eens rond kunt rijden.
O, dus een paard dat Z is geweest moet als hij op zijn 16e verkocht wordt aan een meisje dat met veel plezier af en toe een wedstrijdje start óók nog eens rond gereden worden? Paardrijden blijft een hobby hoor meid, er zit niks dwingends of gemeens hierbij, dit is gewoon plezierig om naar te kijken.
Meid, ga lekker zo door met je paardje! Met die dressuurles komt het allemaal goed, en jullie hebben er beide veel plezier in!
Dat er Engels Volbloed in zit is trouwens wel te zien
fijn om te horen dat mensen het met me eens zijn. En ja, Engels Volbloed is zeker wel te zien... (hij komt ook echt niet aan)
Heleendje schreef:Hij is KWPN met Engels volbloed, en komt daardoor echt niet aan. Spieren, tja, dat komt er ook niet op om de een of andere reden... Hij is Rex magna x pascal (is de moeder, verder weet ik ff niet).
Ik kan zeker veel van hem leren ja!
ze is pas 2 en dus voorlopig nog lang niet onder t zadel 

Citaat:
ga lekker lessen zou ik zeggen, en longeer hem geregeld met touwtjes bijgezet of met een pessoa ofzo, dan krijgt hij ook eerder zn spieren terug, en zal hij ook weer gewend raken aan het lopen in de goede houdng, waardoor het onder t zadel ook beter zal gaan
En lessen doe ik ook, maar het blijft lastig.
Citaat:zooo,jou paard lijkt echt op mijn paard!!
precies dezelfde manier van lopen,ook met die hals zo!
en ook nog zwart
maar goed,leuke foto,s!
mikolaiki schreef:hoi heleendje het ziet er leuk uit. leuke combi zijn jullie...
ik hoorde dat je ook in zutphen op school komt?
xxx cathérine

Heleendje schreef:Whaha, dit zeg je ook alleen maar vanwege jouw topic he?Vind het wel droog.
Citaat:PS De KNHS en de FEI willen graag de happy athlete zien, nou Heleendje en haar paard gaven daar een perfecte demo van!!

Citaat:Wat jij denkt.
). En het grappige is dat een van die filmpjes waar jij het over hebt zelfs van haar is... 
Heleendje schreef:Dank je Taart (klinkt grappig, sorry). En het grappige is dat een van die filmpjes waar jij het over hebt zelfs van haar is...
tienus63 schreef:Deze jury kun je maar beter niet treffen.......die houdt niet van ontspannen gereden paarden.

droefje schreef:kistaah schreef:
Vind het paard qua bespiering en bouw er niet echt uit zien alsof hij Z heeft gelopen!
die spieren zijn ze zo kwijt. ze hoeven net maar een paar weken minder in training te staan en je ziet het gewoon weggaan.
Z paard rijden in moeilijk, maar een Z paard onderhouden qua spier is nog moeilijker.
denk dat dat de rede is dat er nu niet heel veel op zit.
ON-topic; ik vind het vriendelijke foto's om te zien.
met wat les en oefeningen komen julllie er ook.
succes verder een zeker veel plezier.
Heleendje schreef:Dank je Taart (klinkt grappig, sorry). En het grappige is dat een van die filmpjes waar jij het over hebt zelfs van haar is...