Heb een paar maand geleden nog foto's van haar gezien waarvan ik dacht; spier? waar

Maar nu ziet ze er ECHT heel mooi uit!
En Rianne heeft weer s prachtige foto's gemaakt zeg!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettic schreef:Wat een prachtige arabier!!
Mooi gebouwd en goed bespierd. Is ze een volbloed, wat is haar afstamming?
Marilla schreef:Wow, wat een geweldige combinatie zijn jullie
Probeer iets meer rechtop te zitten tijdens het rijden, je duikt nu soort naar voren...
Maar verder ziet het er goed uit hoor!
Taaclover schreef:Hele mooie foto´s.
Zelfs je truitje mooi uitgezocht bij het dekje.
En dan rij je met zulke schoenengeen pan
Gevaarlijk ook trouwens zonder hakje

) dus dat vindt ik minder gevaarlijk dan veel te grote laarzen.onley schreef:wowfoto 6 en 7 een plaatsje waar aan de muur mooi joh
en hoe bevalt het zadel je had je toch een nieuwe gekocht he ? ik ben erover aan het denken om deze ook te kopen

Ninaka schreef:Leuk foto's.
Zo te zien is ze weer helemaal hersteld. Hebben jullie het een beetje naar je zin op je nieuwe stal?

Helaas is ze het trucje 'over-de-bakrand-springen' niet verleerd...
Achja, kan niet alles hebben toch?
Taaclover schreef:Hele mooie foto´s.
Zelfs je truitje mooi uitgezocht bij het dekje.
En dan rij je met zulke schoenengeen pan
Gevaarlijk ook trouwens zonder hakje
Leuke combi hor !
.. Hartstikke mooie foto's en een ontzettend leuk paard!! Veel plezier nog samen,

Ga zo door Coco!! nikkigioa schreef:Wat een stoere foto's Coco! Het Tatjana-gehalte is lekker hoog met dat dekje en je glittertop, prachtig!
Het rijden ziet er netjes uit, hoewel ik het mooier vind staan wanneer je met iets langere beugels rijdt. Neem aan dat ze nu op cross-lengte zaten? Normaal zit je namelijk nooit zo naar voren dus denk dat het aan de beugels ligt. Vind het trouwens best meevallen, alleen op de 1ste foto een beetje.
Ik ga snel weer een keertje mee naar Rhea! Daar wil ik wel met haar rijden (i.p.v. die stomme bak met gratis tribune..)Ga zo door Coco!!

! 

galopfoto's zijn idd erg mooi!!