Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyralovertje schreef:Zo die kan lekker springen! Mooie glimmende, en vooral zwarte vacht heeft hij/zij ook!
Grappig ook die kleur bandages met de hindernis
loeder schreef:Wat zonde!Waarom zou een fries het niet (aan)kunnen, waarom hoort het niet, een fries heeft toch ook gewoon 4 benen?Vind het altijd juist leuk voor de afwisseling, als ie het kan en er lol in heeft, dan prima toch?wauw, wat een mooie fries!!
ik heb ook een tijdje op een fries gereden die ook erg goed sprong en er ook plezier in had!!! werd ze helemaal enthousiast!!![]()
helaas mocht het op een gegeven moment niet meer van de eigenaar.... want met een fries springen..dat kon echt niet!!![]()
jammer, want ze vond het zo leuk!
Ruchet schreef:Wat een schat zeg![]()
Ik heb wel wat met friezen, mijn eerste pony was een half friesje, ik was daar Z-dressuur, Zspringen en Z- samengesteld mee.
suusiejj schreef:Nou vooruitsuper gave foto's .. echt mooi heb er 1 opgeslagen stuur hem door aan me moeder die woont kilometers van me vandaanmaar ze vind friesen heel mooi.. mag dat?
groetjes suus hoefje asra