p.s: welke vriendin?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zelfgefokt namelijk. En we hebben er nog vier, en ze zien er ook allemaal anders uit
Het is ook wel logisch opzich, maar denk dat als ze eenmaal aan het tempo gewend is ze vanzelf wel recht gaat zitten. 

) wkoekoek schreef:Ik vertrouw haar erop dat ze weet hoe ze die dingen moet gebruiken. Ofir heeft namelijk in stap en draf nog wel eens de neiging om stil te vallen en hij reageert te heftig op een zweep. Ik heb hem toen ik hem net onder het zadel had ook een tijdje met sporen gereden om hem beter aan de hulpen te krijgen. Als tijdelijke oplossing vind ik het prima.
... jullie kennen het paard! succes er allemaal mee, vooruitgang is er in ieder geval!!
wkoekoek schreef:Daarbij is het ook geen pony maar een paard, en een draver, dus hij loopt sowiezo harder dan het gemiddelde paard.
Elena schreef:heeft dit paard papieren? zie er namelijk helemaal geen draver in.. mijn vriendin heeft een volle draver. en is ook draver geweest.
!
?!
Citaat:EN nu kan je me oprapen !
Is je vriendin ook draver geweest ?!
En als Wendy niet weet wat een draver is eet ik mn hoed op
leuke foto's alleen vraag ik me, zoals nog een paar leden hier af waarom je zo'n soort bit gebruikt, niet aanvallend hoor maar gewoon puur inetresse.
Maar hij is altijd al breed geweest.
. En Ofir is gewoon een heel leuk dier
.wkoekoek schreef:Het voorover zitten komt voornamelijk door het tempo. Ofir's gewone draf zit al snel op een 25 km/u, in galop gaat dit nog een stukje harder. Ik ben eraan gewend, zij nog nietIs ook een kwestie van wennen, ze rijdt hem nog maar een maand of drie.
. Myra1 schreef:Waarom al met sporen als ze nog niet in balans kan zitten door het tempo?
Maar de verbetering is er in elk geval.
)