Venetia (3 jr.) @ work, net zadelmak.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alytuiere

Re: Venetia (3 jr.) @ work, net zadelmak.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 08:49

ze loopt echt heel netjes voor de tijd dat ze onder het zadel is, wou dat die van mij dat deed

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 09:17

Ah, dit is dus je nieuwe, jonge crack ? Mooi dier, welke afstamming was het ook alweer? En volgend jaar een Florencio veulen , ben erg benieuwd!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 09:37

Haha hoop het anouk!
En als het met haar in de soep loopt dan het veulen he , ik geef niet zomaar op
Haar afstamming is Jazz x Contango x Saluut

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:25

Venetia schreef:
Ow ja, Vvalar, ik zou bijna vergeten jou te beantwoorden
Ik rijd haar zo'n drie/vier keer in de week, en zo'n 1 x per week alleen longeren. een beetje wat me uitkomt en hoe ze voelt eigenlijk
En ja, je kunt het nu wel een beetje zien. Als je het weet niet, maar anders zie je van achteren wel dat er iets inzit. Ze is recentelijk ook nog gescand en het zit er goed te groeien in ieder geval.

Ik zag het nog niet op de foto's hoor, maar ik vroeg me gewoon af of ze al een beetje dik buikje kreeg. Ze verkeerd volgens mij nu in een goede conditie hoor zo te zien. Zeker niet te dik

Ben ook benieuwd naar het veuluh. En je weet het hè, ik had het eerste recht van koop

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:55

Leuk zeg!

Probeer wel om mee te zijn in de beweging. Je zit altijd zo mooi op je paard maar dat moet je op een jong dier juist niet doen!
Beetje voorover zitten en bovenlichaam meehouden in de beweging.

Nou goed voorwaarts rijden tegen de hand, 2 teugels, aan en dan komt het wel goed!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:19

leuk paardje.. Ziet er braaf uit

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 09:40

Suzanne F. schreef:
Leuk zeg!

Probeer wel om mee te zijn in de beweging. Je zit altijd zo mooi op je paard maar dat moet je op een jong dier juist niet doen!
Beetje voorover zitten en bovenlichaam meehouden in de beweging.

Nou goed voorwaarts rijden tegen de hand, 2 teugels, aan en dan komt het wel goed!

Haha ik probeer al heel hard om mee te zitten, maar dat valt bij haar niet echt mee, bij iedere overgang zakt ze eerst van achter, zodat ik me bijna aan haar manen moet vastgrijpen om te blijven zitten
Ik ben zulke paarden niet gewend hehe, ik ben stijve op de kop lopende springpaarden gewend.
Dus soms zit ik er als een beginner op.

Dus je hebt helemaal gelijk! Als ze nog wat voorwaartser en sterker is dan zal het zitten ook wel beter gaan vermoed ik.

Ze is ook erg gevoelig in de mond, dus ik bleef steeds erg van de teugels af, maar ik denk dat ik, wat ik er zo van zie, nu best wel wat contact kan nemen.