Lady @ work (foto's + filmpjes!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_Ziezo

Re: Lady @ work (foto's + filmpjes!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 19:42

Hey leuk paard heb je
Zelf geef je het comentaar al aan
Leuk dekje heb ikuh ook hihi

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:05

Mooi paard zeg!
Loopt ook mooi
Commentaar geef je zelf al

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:13

Jullie zijn echt super vooruit gegaan, mijn complimenten !!
Leuk om te zien !!

als maddox straks weer beter is hoop ik ook weer lekker aan de slag te kunnen.
Jij gaat starten begrijp ik ? gaaf, heel veel succes !!!

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 20:19

Bedankt voor de complimentjes

Maar zo lastig is ze ook niet meer hoor Georgette
Ze bokt bijna nooit meer en als ik consequent ben is ze goed aan m'n been. Het heeft allemaal een hoop tijd gekost, maar ze is nu een best werkwillig paard geworden Nu moet ik nog "even" leren consequent te blijven en haar niet hinderen, dan komt alles helemaal goed!

We zijn al 2 keer gestart zelfs Ingrid De eerste keer met allebei de proeven een winstpunt (161 en 160) en de tweede keer met 1 winstpunt, maar ze zat/zit even niet lekker in d'r vel en is daardoor nogal traag/duf. Maar dat gaat gelukkig alweer beter, zal de overgang van het weer wel geweest zijn. (Meer eten en een dikkere deken lijkt in elk geval geholpen te hebben).

Gaat het wel beter met Maddox? Want na je laaste topic dat jullie naar van Schie waren geweest heb ik niks meer over hem gelezen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:00

DaphneL schreef:
Gaat het wel beter met Maddox? Want na je laaste topic dat jullie naar van Schie waren geweest heb ik niks meer over hem gelezen.

allereerst: gefeliciteerd met je winstpunten al dat wist ik niet, vind ik echt leuk voor je !!!

met maddox gaat het al iets beter; afgelopen woensdag is hij teruggeweest bij van schie en het stappen is wel met 2 weken verlengd, maar over 2 weken mogen we wel jawel je hoort het goed 3 minuten gaan draven haha. Over 4 weken terug.
Het duurt dus lang maar komt wel weer goed gelukkig !!!

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 19:13

Ohoh, veel sterkte met al het opbouwen, Lady en ik weten er alles van met haar peesblessure helaas. Maar het is toch een heerlijk gevoel hoor, als je weer voor het eerst aan mag draven, al is het maar voor die 3 minuten (in ons geval was het de eerste weken 5 minuten).
Hopelijk mag je nu steeds op blijven bouwen Als het net zoals bij ons gaat, schiet het op een gegeven moment best op, jullie krijgen zeker ook een mooi blaadje met schema mee van van Schie?

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:20

wat een geweldig mooi paard!!..wat heeft hij mooie ruime passen echt een toppertje..alleen even klein detail..zag ik toevallig bij dat filmpje let er op dat je je benen iets stiller laat liggen maar voorderest egt een geweldig beestje!!!