Rikylover schreef:scherpere sporen ga ik niet gebruiken. Ze is een manege pony die ik verzorg en wedstrijden mee rijd.
Ze is in de manege lessen totaal niet aan het been en als ik met scherpe sporen ga rijden doet ze al helemaal niks meer
ow ok
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rikylover schreef:scherpere sporen ga ik niet gebruiken. Ze is een manege pony die ik verzorg en wedstrijden mee rijd.
Ze is in de manege lessen totaal niet aan het been en als ik met scherpe sporen ga rijden doet ze al helemaal niks meer

, bedoel je als ze springt of voor de hindernis?

)
Haha.
* Mik_beer schreef:Bijvoeren, asjeblieft, ze is al veel te dik![]()
Ze pikt het ook niet van allemaal als ze d'r tikken. D'r zijn d'r maar weinig die op haar rijden in de manegeles, omdat ze je d'r gewoonweg afbokt, niet eens heel gemeen, ze staat gewoon stil dan. Maar je glijd er gewoon vanaf, en dat heeft ze al ZOVAAK gepresteerd.
Ellen is de enige die haar een beetje echt bij kan tikken. Maar Riky is gewoon niet snel, en ik denk ook niet dat ze dat zal worden, want ze was moet ik zeggen, vrij actief voor haar doen met losrijden bijvoorbeeldHaha.
*Ellen: tegelijkertijd*
Toydoll schreef:Echt goed voor t been wordt zo'n pony nooit, ze zijn slim en gebruiken het toch wel dat ze elke keer anders aangepakt worden, waarvan 9 van de 10 keer veelste lief.
Maar ik vindt het springen er super uitzien! Netjes hoor!
Rikylover schreef:ja, daar heb je gelijk in, meestal zijn ze heel lief tegen dr in de hoop dat ze niet bokt en hoeft ze dus niks te doen![]()
Dankje, ik was er zelf ook dik tevreden over