Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
een haflinger ze springt heel goed en kan crossen als de beste maarja iik zou daar ook wel eens willen kijken maar waar is dan en wanneer komt dan weer??LizzyLover schreef:haaj haaj
mooie foto's iik wil dat ook met mijn paard gaan doeneen haflinger ze springt heel goed en kan crossen als de beste maarja iik zou daar ook wel eens willen kijken maar waar is dan en wanneer komt dan weer??
xXx
.
. Morgen weer
.

love_sander schreef:Ik was er ook
En wat jij zohn mooi paard vond, heb ik ook gezien bij de uitrijbaan.
Heeft joun vader deze fotos gemaakt?
snoopy19 schreef:ik vind het aan de ene kant wel mooi om te zien! maar aan de andere kant denk ik aan die paarden, het is best link, ze krijgen toch heel zwaar et voorduren aan de benen/pezen enzo.. Zijn er dit jaar nog paarden verongelukt/afgemaakt of weten jullie dat niet?

hafjesbokker schreef:best chic, ik heb ook een haf, wil dit ook doen (MAAR) wel met mini hindernissen!! anders denk ik dat ik vlieg ipv hem
maar bij filmpje 7 dat die over die grote boomstam springt
raakt hij die? dat hoor je zo: BOEF als die erover "vliegt)
snoopy19 schreef:ik vind het aan de ene kant wel mooi om te zien! maar aan de andere kant denk ik aan die paarden, het is best link, ze krijgen toch heel zwaar et voorduren aan de benen/pezen enzo.. Zijn er dit jaar nog paarden verongelukt/afgemaakt of weten jullie dat niet?