Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Elisa2 schreef:Het ziet eruit als een hoefkatrol/artrose probleem..hoe oud is dat paard?

Elisa2 schreef:Het ziet eruit als een hoefkatrol/artrose probleem..hoe oud is dat paard?
Elisa2 schreef:Nou omdat paarden met een hoefkatrol/artrose probleem..vaak vrij kort lopen voor {zoals deze} en door de pijn in hun voorbenen ook hun rug weg drukken {zoals deze ook doet} En als ik het zo bekijk,rijdt ze hem heel netjes dus ligt dat niet aan het rijden.En het verhaaltje erbij dat ie een paar jaar geleden wel erg ruim was...dan lijkt het er heel erg op..ik vind het wel een super mooi paard trouwens..was ik vergeten bij de vorige reactie te zeggen..
Elisa2 schreef:Nou omdat paarden met een hoefkatrol/artrose probleem..vaak vrij kort lopen voor {zoals deze} en door de pijn in hun voorbenen ook hun rug weg drukken {zoals deze ook doet} En als ik het zo bekijk,rijdt ze hem heel netjes dus ligt dat niet aan het rijden.En het verhaaltje erbij dat ie een paar jaar geleden wel erg ruim was...dan lijkt het er heel erg op..ik vind het wel een super mooi paard trouwens..was ik vergeten bij de vorige reactie te zeggen..
Melanie15 schreef:Zoo wat een galop heeft dat paard zeg! De foto's zijn ook heel goed getimed.
Elisa2 schreef:Hoho je hoort mij niet zeggen dat ie het ook daadwerkelijk mankeert,ik zeg alleen het lijkt erop. Ik weet ook wel dat andalusiers anders lopen dan een kwpn'er maar daarom kunnen ze nog wel lekker lopen.Leonardus verdiep je er eens wat meer in in de praktijk en we praten verder..Tussen dingen die er staan..wat je ziet en wat er daadwerkelijk gebeurt zit een hoop verschil..
echt mooi. lijkt me leuk om te berijden
leonardus schreef:Elisa2 schreef:Hoho je hoort mij niet zeggen dat ie het ook daadwerkelijk mankeert,ik zeg alleen het lijkt erop. Ik weet ook wel dat andalusiers anders lopen dan een kwpn'er maar daarom kunnen ze nog wel lekker lopen.Leonardus verdiep je er eens wat meer in in de praktijk en we praten verder..Tussen dingen die er staan..wat je ziet en wat er daadwerkelijk gebeurt zit een hoop verschil..
Grappig dat je dit zegt,
Maar volgens mij snap je Antoine de Bodt niet helemaal gezien je uitspraken.
Meer rij ervaring wil niet zeggen dat je een paard juist berijdt hoeveel mensen verkloten hun paard niet door onkunde en het gemis van kennis??
Een ander wat ik je wil meegegeven is dat je niet zomaar een paard kan beoordelen van een foto want dit is een opname van 1/5 sec.