Je instructeur rijdt m wel redelijk geloof ik.. Kun jij m trouwens per pm even doorgeven wat de naam van je instructeur is? Hij komt me zo bekend voor nml. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je instructeur rijdt m wel redelijk geloof ik.. Kun jij m trouwens per pm even doorgeven wat de naam van je instructeur is? Hij komt me zo bekend voor nml.
ze meet 156.5 ongeveer ze oogt wat groot maar dat komt ook omdat ze paard is gefokt. ik ga straks met haar naar de paarden in januari in de Z1
Katja schreef:Ik moet toch even voor je instructeur opkomen. Als ik op een paard van een lesklant ga zitten geeft dat meestal ook niet het fijnste beeld. Dat komt omdat je meestal in een korte tijd probeert om een bepaald probleem op te zoeken en op te lossen.
Daardoor kan er best even wat meer spanning komen en moet je soms wel eens wat duidelijker in je hulpen zijn.
Dat wil nog niet zeggen dat haar instructeur altijd zo rijdt.
Katja schreef:Ik moet toch even voor je instructeur opkomen. Als ik op een paard van een lesklant ga zitten geeft dat meestal ook niet het fijnste beeld. Dat komt omdat je meestal in een korte tijd probeert om een bepaald probleem op te zoeken en op te lossen.
Daardoor kan er best even wat meer spanning komen en moet je soms wel eens wat duidelijker in je hulpen zijn.
Dat wil nog niet zeggen dat haar instructeur altijd zo rijdt.
Lijkt me toch wel iets belangrijks om aan bij te dragen.
mijn instructeur rijdt ook wel met een harde hand en misschien ook wel bij zijn eigen paarden maar dat is op de manier die hij rijdt en dat helpt ook wel bij de paarden anders was hij nooit zover gekomen. maar zoals iemand hier boven al zei hij probeerd haar gewoon even kijken tot hoever hij kon gaan.
. Maar die sprong met zijn eigen paarden eigenlijk alleen maar. Kan je toch even de naam PB'en?