!!!santos @t work!!!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: !!!santos @t work!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 19:49

vind het er slecht uit zien
hij drukt zijn rug weg, en word aan de teugel getrokken (ofja aan de teugel, in de krul!)
martingaal zit idd te strak.

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:29

Leuke pony
Ik ga dit topic niet verkl*ten voor je , alhoewel de rest al goed bezig is
Commentaar is al genoeg gegeven

chant_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 20:33

ben ik zelf met je eens want sommige willen nog wel eens overdrijven maar laat het nu even leuk want anders kan hier maar beter een slotje op worden gezet want in dit soort gezeik heb ik even geen omkijken naar want ik vindt als een het zegt al genoeg

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:11

mag ik even wie denkt die moyra wel dat ze is ( denk dat ik het wel weet trouwens) met er'' je verschuilen achter een instructrice'' dat soort mensen krijgen een hele zware opleiding om fouten in het rijden en de verzorging van een paard te vinden en die op te lossen als z o iemand zegt dat er niets aan de hand is dan weet zij waar ze het over heeft, dus hou je klep en ga niet op ieder berichtje dat chantal plaatst van die onzin zetten omdat je haar niet mag ( weet wel zeker wie je bent en ik mag je ook niet) want dan ben je alleen maar zielig

voor alle bokkers die hier niets mee te maken hebben het spijt me dat door zo'n (****) jullie bokt plezier bederft wordt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:59

euh Abeltje_xx... Laat die chant_xx het dan gewoon zelf oplossen , ze heeft lijkt mij zelf een mond om mee te praten en 2 handen om mee te typen, dus dat zal haar zelf echt wel lukken hoor ?

maargoed ontopic: vind idd je martingaal véél te strak zitten, en wat 1 instructrice zegt is iets héél anders dan wat veel mensen op bokt zeggen, doe hem ajb een paar gaatjes losser, als hij zo strak zit zal hij nooit zijn rug 'los geven' en blijft hij zijn rug weg drukken... Verder een super leuke pony, leuk koppie zit er op