Ushi tijdens dressuurles (+filmpjes)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anjatjeuh

Re: Ushi tijdens dressuurles (+filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 20:56

Banjer schreef:
hey wat goed zeg! ziet er netjes uit! ik zei toen toch wel dat jullie er wel zouden komen... gefeliciteerd...

We zijn er nog niet hoor, dit was 1 lesje dat het borsthappen wat minder erg was. Misschien omdat het donker was, misschien omdat het binnen was, misschien omdat het winter word, misschien doordat ik nu beter rijd... Wie zal het zeggen? Only time will tell.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:08

.
Laatst bijgewerkt door jokari op 16-03-26 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:43

Oe wat een strenge stem haha.. ik kan totaal niet tegen mannen die me op die manier les geven haha..

Ziet er wel goed uit, ik zie liever een paard eerst te diep en te zwaar, dan te hoog en te licht. Als ze zwaarder en dieper zijn, zijn ze makkelijker in de goede houding te rijden dan wanneer ze bovenin en contactloos rondlopen

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 16:24

anja...nog benen NOG BENEN
t gaat precies goed hé

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 17:05

ShannaY schreef:
Oe wat een strenge stem haha.. ik kan totaal niet tegen mannen die me op die manier les geven haha..

Ziet er wel goed uit, ik zie liever een paard eerst te diep en te zwaar, dan te hoog en te licht. Als ze zwaarder en dieper zijn, zijn ze makkelijker in de goede houding te rijden dan wanneer ze bovenin en contactloos rondlopen

Dat probleem heb ik dus nu hij loopt nog niet zo zeer te hoog, maar hij kropt z'n eigen nogal op terwijl ik toch nauwelijk druk op de teugels heb, en idd, dan kan je beter een paard hebben dat wat te diep loopt.