Loezjuh schreef:Ik ga wel mee met een aantal mensen hierboven. Je zit vind ik zo verschrikkelijk slecht nog niet, de slof vind ik nog redeiijk meevallen. Er zitten foto's tussen waarop ie volgens mij wel redelijk ontspant, terwijl ie op andere foto's heel erg 'opgekropt' gaat lopen, en ipv van vwnw zijn hals 'erop' zet. Ik neem aan dat je dit zelf ook in de gaten hebt en eraan werkt. Wél zou ik als ik jou was de slof in je handen nemen, dan kan je goed ontspannen als hij ontspant, kun je beter vóelen dat hij ontspant en zo raak je beter op elkaar ingespeeld.
Is er een reden dat je hem vastzet, en niet vasthoudt?
Over de springtechniek ben ik niet echt te spreken, al is er natuurlijk maar één foto van opzij.. Het kan dus een momentopname zijn.
Je hebt in ieder geval een érg mooi paard, veel succes ermee!
nou, ik heb haar met pandoer op het knhskamp in ermelo zien springen, met die springtechniek zit het wel goed hoor!

nog even aan je houding werken charlotte, maarja, dat komt vanzelf
niet dat je houding daar ineens geweldig is ofzo.. maar toch het ziet er beter uit dan op de foto's 

maar anders moeten jullie het filmpje is bekijken!
!
Zoals ze zelf al zegt heeft ze die slofteugel eraan om hem losser te krijgen en niet haar paard nageeflijk te willen hebben. Als ze echt zo slecht met die slof zou rijden zou ze echt geen foto's erop zetten dat ze met slof rijdt. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je eerst is iets moet vragen voordat je gelijk weer zo'n idiote rotreactie geeft
Ik vind het er netjes uitzien ! vooral die in-uitjes zien er goed uit!