Kruising Fries X Forester

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 20:03

Nou ik vind um dr skatig uitzien punt uit!!!! Lachen

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:51

Ik vind 'm niet lelijk hoor! Alleen de hals en het hoofd niet zo, de rest is wel mooi! Lovers

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:47

precies hij is echt wel okey Lachen

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 18:10

Beaumau schreef:
Citaat:
Beaumau schreef:
Quote:
het is enit alleen een vreemde kruisng maar ook een lelijk paard

Hij heeft idd nogal korte "pootjes"...

Een paard is nooit lelijk !!!! ieder paard heeft natuurlijk wel iets wat niet mooi aan hem/haar is maar een paard is nooit lelijk !!

IK heb nooit gezegd dat dit paard lelijk is, ik heb alleen gezegd dat 'ie naar verhouding nogal "korte pootjes" heeft...

jah sorry !! het was voor anne-jelly ( ofzoiets ) bedoelt !! ............
sorry sorry sorry sorry !! Schijnheilig Lips are sealed *LOL*

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:06

Wat hebben sommige mensen hier toch tegen kruisingen?
Alleen maar vooroordelen. Kwp eners en NRPS ers zijn ook allemaal kruisingen, maar daar hoor je nooit iemand over.
Ik denk dat als je dit paard je goed traint dat hij, zeker onder het zadel, er heel leuk uit zal zien.

Horse Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:10

wat een vreselijke kruising.
dit lijkt toch nergens op, ok het is een paard dat ziet iedereen maar het lijkt wel een kruising met een giraffe.
het is te hopen dat hij nog jong is en nog wat groter wordt want dit vind ik als friese fokker echt verschrikkelijk.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:23

hahaha ik ben het met je eens 'breyer club nederland'

ennuh wazzup, ik heb niks tegen kruisngen hoor, alleen dit is een van de risico's die je bij een kruisng kan krijgen....
Laatst had iemand het er hier over een kruisng tussen een shet en een arabier, nou dat is toch heel onlogisch, kan nooit goed zijn....

En dat is hier ook zo, als je het lichaamgewicht en alles vergelijkt, een fries zal bijna 2x zo zwaar zijn (bij wijze van spreken) en zware botten, grof gebouwd en dan zet je zo'n beest (of andersom) op een NF, nou hallo zeg, maar het kan goed komen maar dat kan het ook niet...

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 09:10

Dit soort paarden vind je vaak op de manege Haha! Misselijk Nouja, dat beestje kan er ook niks aan doen, best wel banketstaaf eigenlijk
Heey Stef, ik heb ook nog gekeken bij die pony . Alleen die eigenaar had het er maar de hele tijd over dat ie niet geschikt was voor wedstrijden, dus ik vroeg waarom, maar daar heeft ie nooit echt een duidelijk antwoord op gegeven. Beetje vaag ging t allemaal, toen heb ik uiteindelijk toch maar een andere pony gekocht....(thunder)

Beaumau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 11:29

Citaat:
Geplaatst: 21-03-02 18:10 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Beaumau schreef:
Quote:
Beaumau schreef:
Quote:
het is enit alleen een vreemde kruisng maar ook een lelijk paard

Hij heeft idd nogal korte "pootjes"...

Een paard is nooit lelijk !!!! ieder paard heeft natuurlijk wel iets wat niet mooi aan hem/haar is maar een paard is nooit lelijk !!

IK heb nooit gezegd dat dit paard lelijk is, ik heb alleen gezegd dat 'ie naar verhouding nogal "korte pootjes" heeft...

jah sorry !! het was voor anne-jelly ( ofzoiets ) bedoelt !! ............
sorry sorry sorry sorry !!

Oke wazzup, excuses aanvaard... Haha!

xxFiekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:50

FriesxForester kan ook heel leuk zijn hoor! Ik ga zondag naar een ForestxFries kijken, en jawel... die komt van een Friese fokker. Ik heb 'r natuurlijk nog niet in het echt gezien, maar op de foto's zag ze er hartstikke leuk uit!

Sheerza

Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 12:46

mijn vriendin heeft een veulen en is een kruising tussen fries-welsh-arabier en een keimooi beest echt waar alleen z'n tweelingzus is toen ze 9maanden was overleden Huilen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:07

en hup, weer een oud topic omhoog.. wil je dat aub niet doen.. komt toch een slotje op!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:42

oud topic, slotjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Haha!

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 16:15

Anna-Jelly schreef:
hahaha ik ben het met je eens 'breyer club nederland'

ennuh wazzup, ik heb niks tegen kruisngen hoor, alleen dit is een van de risico's die je bij een kruisng kan krijgen....
Laatst had iemand het er hier over een kruisng tussen een shet en een arabier, nou dat is toch heel onlogisch, kan nooit goed zijn....

En dat is hier ook zo, als je het lichaamgewicht en alles vergelijkt, een fries zal bijna 2x zo zwaar zijn (bij wijze van spreken) en zware botten, grof gebouwd en dan zet je zo'n beest (of andersom) op een NF, nou hallo zeg, maar het kan goed komen maar dat kan het ook niet...

ja maa rhoe dat gezegt word !! een paard is nooit lelijk!! zie in mijn eerdere topic ! ( en onderschrift !! )

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 17:33

ik wil nie veel zeggen maar dit topic is van maart een beetje oud al zeg ik het zelf Haha!

slotjuhhh !!!!!!!!!!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 18:27

Dit tpic is heel oud!!!!!!!!! SLOTJE!!!!!! Haha!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 18:57

idd oud topic dus idd een slotje!