Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Beaumau schreef:Citaat:Beaumau schreef:
Quote:
het is enit alleen een vreemde kruisng maar ook een lelijk paard
Hij heeft idd nogal korte "pootjes"...
Een paard is nooit lelijk !!!! ieder paard heeft natuurlijk wel iets wat niet mooi aan hem/haar is maar een paard is nooit lelijk !!
IK heb nooit gezegd dat dit paard lelijk is, ik heb alleen gezegd dat 'ie naar verhouding nogal "korte pootjes" heeft...
Nouja, dat beestje kan er ook niks aan doen, best wel banketstaaf eigenlijkCitaat:Geplaatst: 21-03-02 18:10 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Beaumau schreef:
Quote:
Beaumau schreef:
Quote:
het is enit alleen een vreemde kruisng maar ook een lelijk paard
Hij heeft idd nogal korte "pootjes"...
Een paard is nooit lelijk !!!! ieder paard heeft natuurlijk wel iets wat niet mooi aan hem/haar is maar een paard is nooit lelijk !!
IK heb nooit gezegd dat dit paard lelijk is, ik heb alleen gezegd dat 'ie naar verhouding nogal "korte pootjes" heeft...
jah sorry !! het was voor anne-jelly ( ofzoiets ) bedoelt !! ............
sorry sorry sorry sorry !!

Anna-Jelly schreef:hahaha ik ben het met je eens 'breyer club nederland'
ennuh wazzup, ik heb niks tegen kruisngen hoor, alleen dit is een van de risico's die je bij een kruisng kan krijgen....
Laatst had iemand het er hier over een kruisng tussen een shet en een arabier, nou dat is toch heel onlogisch, kan nooit goed zijn....
En dat is hier ook zo, als je het lichaamgewicht en alles vergelijkt, een fries zal bijna 2x zo zwaar zijn (bij wijze van spreken) en zware botten, grof gebouwd en dan zet je zo'n beest (of andersom) op een NF, nou hallo zeg, maar het kan goed komen maar dat kan het ook niet...