En waarom ik je heb zien losrijden, ik reed in dezelfde ring als jouw. Ik was 2e in de 1ste proef en 1ste in de 2e proef. (dit was pas onze 1ste indoorwedstrijd, paard is pas 4 jaar
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Kaatie schreef:Erg leuk paard! Vooral met die hoge witte benen. Echt geweldig.
Met welk zadel rijd je btw? Ik ben op zoek naar een goed dressuurzadel en dat van jou ziet er erg comfortabel uit.
Nog erg veel succes!!
Marliesvr schreef:Ziet er netjes uit! Mooi paard heb je. Was die wedstrijd toevallig in Malden? Omgeving komt me namelijk erg bekend voor.
Ziet er super netjes uit! Jullie blijven een mooie combi! Netjes gereden zeg, mooie punten!
jaggie schreef:Ziet er netjes uit hoor! Ik heb jullie nog zien losrijden, je hebt echt een mooi paardje!
En waarom ik je heb zien losrijden, ik reed in dezelfde ring als jouw. Ik was 2e in de 1ste proef en 1ste in de 2e proef. (dit was pas onze 1ste indoorwedstrijd, paard is pas 4 jaar)
!BasjeGuwrl schreef:Wat is het toch een prachtpaard!
Lijkt wel of ze steeds groter wordt, wat meet ze nu?
Dan gaan we ons L2-debuut maken...ben benieuwd!jaggie schreef:Ik heb zondag weer wedstrijd, maar dan gewoon hier in Limburg.Dan gaan we ons L2-debuut maken...ben benieuwd!
En paarden groeien tot een leeftijd van 5/6 jaar ongeveer geloof ik.
Veel succes nog met Bagheera!
haha (geintje hoor natuurlijk)Ben al lang blij dat ze zo supergoed terecht is gekomen en dat het zo goed klikt tussen jullie! komt helemaal goed! 
ziet er netjes uit..
nadina schreef:Hey Hanke, is ze gegroeid? Heb ik haar straks helemaal voor niks verkochthaha (geintje hoor natuurlijk)Ben al lang blij dat ze zo supergoed terecht is gekomen en dat het zo goed klikt tussen jullie! komt helemaal goed!

ik vind het lijken of je je handen/armen verkrampt of met harde hand rijdt. maar dat kan aan mij liggen hoor 
Tessa_frida schreef:Hey mooie combi,
ik heb alleen wel een beetje commntaar, volgens mij ben ik de enigeik vind het lijken of je je handen/armen verkrampt of met harde hand rijdt. maar dat kan aan mij liggen hoor
verder, ga zo door!