Zoals je ziet reageren er al mensen die 't ook wel snappen.
Fijn dat sommige mensen de moeite nemen es goed naar de foto's te kijken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oryantje schreef:als je zulke fotos plaats kan je negatieve reacties verwachten...

DaphneL schreef:Mensen die dit niet diervriendelijk vinden; kijk nou eens goed naar het paard. Ik zie een paard dat met haar oren ontspannen opzij loopt, een achterbeen dat netjes ruim beweegt, een rug die mooi gebold wordt en touwtjes waar op de meeste foto's geen spanning op staat.
Dreamy schreef:oryantje schreef:als je zulke fotos plaats kan je negatieve reacties verwachten...
.. van mensen die er verder niks vanaf weten

Mooie foto's Masja!
Pallander schreef:Wouw Masja,
Ik zie dat jij de nieuwe trainingmethode van Ankie gestart bent!
Ziet er super uit hoor Ga zo door! Ankie trekt zich tenslotte ook niets aan van het commentaar dan de Duitsers. Jij dus ook maar niet van die Bokkers, die weten tenslotte ook nog niet hoe het allemaal werkt... Zullen ze dan wel zien aan je resultaat! Wie het laatst lacht, lacht het best en de beste stuurlui staan aan wal (in dit geval, buiten de bak).
)wordt ook nog olympisch kampioen met deze manier van trainen(alleen die manier van anky is nog dieper en ronder) dus het zal vast wel iets goed doen! zie jij nog maar eens op de OS te mogen rijden ......... dan discussiëren we verder hierover
Zal ze denk ik zelf dan fijn vinden, om dieper te lopen. Maar echt, wat een prachtig paard heb je daar .. zou graag eens foto's willen zien met jou erop

(sorry off topic
) nee echt een heel mooi paard