Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rubiquil schreef:Echt leuke foto's!!
En het paardje ziet er idd niet zo groot uit op de foto's.
Even oftopic:Hier reed ze ook nog even een kurmuziek door Slings gemaakt
op Lichte tour niveau
Lichte tour? = ZZ licht?
Of is lichte tour weer boven het ZZ?
Als iemand wat verduidelijking heeft, zou dat wel fijn zijn, ben ik ook weer een stukje wijzer
Kelloriejj schreef:Kan t verrekken wat havel is, hoe oud groot enz enz
Jij heb anky ontmoet en met dr gepraat, dan kan je dag toch niet meer kapot?! Mooie foto's gemaakt
Echt penny's hier!

ik wil anky ook wel een keertje zien!!
knightloekie schreef:Rubiquil schreef:Echt leuke foto's!!
En het paardje ziet er idd niet zo groot uit op de foto's.
Even oftopic:Hier reed ze ook nog even een kurmuziek door Slings gemaakt
op Lichte tour niveau
Lichte tour? = ZZ licht?
Of is lichte tour weer boven het ZZ?
Als iemand wat verduidelijking heeft, zou dat wel fijn zijn, ben ik ook weer een stukje wijzer
als ik me niet vergis is de licht tour combinaties vanaf de ZZ +2 en de zware tour ZZ + 10
knightloekie schreef:als ik me niet vergis is de licht tour combinaties vanaf de ZZ +2 en de zware tour ZZ + 10

Tyrza schreef:knightloekie schreef:als ik me niet vergis is de licht tour combinaties vanaf de ZZ +2 en de zware tour ZZ + 10
Fout, je gaat niet door voor de koelkast
damn 

Citaat:dat had ik gelezen als regelment voor een of andere cup...
Tyrza schreef:Even offtopic danCitaat:dat had ik gelezen als regelment voor een of andere cup...
Dan ben ik heeeel benieuwd welke
knightloekie schreef:
kijk mijn edit van mijn edit hierboven![]()
lijkt mij ook leuk..
Ik heb haar een week of twee geleden ook gezien tijdens een clinic, toen was ze met een kleinere vrachtwagen.
Tyrza schreef:knightloekie schreef:als ik me niet vergis is de licht tour combinaties vanaf de ZZ +2 en de zware tour ZZ + 10
Fout, je gaat niet door voor de koelkast
Ik zal het even voor je noteren:
Eerst heb je
ZZ Licht
ZZ Zwaar
Prix St George ======> Lichte Tour (halve pirouettes, wissels om de 3, 4 passen)
Intermediaire ! ======> Lichte Tour (hele pirouettes, wissels om de 3 passen)
Intermediaire II ======> Midden Tour (hele pirouettes, wissels om de 2 en 1 pas, piaffe en passage met ruimte om enkele meters naar voren te mogen)
Grand Prix =========-> Zware Tour (hele pir., wissels om de 2, 1 passen, piaffe passage op de plaats, scherpe appuyementen)
Grand Prix Special ====> Zware Tour (hele pir. wissels om de pas op de A-C lijn, scherpe appuyementen)

)
..