Stalleke & Quentin @ work!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 13:24

ik denk al, huh stalleke & quentin das toch een oud topic, maar ach de foto's doen het nog blijf het leuk vinden om te zien hoe een ander met Q rijdt

Kris25 schreef:
Leuk paard, maar erg gevaarlijk om te rijden tussen paarden die loslopen!
Hoe braaf ze ook zijn, er kan altijd iets gebeuren......

dan zal ik maar niet zeggen dat er inmiddels ook een prettig gestoorde 2 jarige bijstaat, die aan dit paard vastgeplakt zit

ze kennen elkaar allemaal door en door, er gebeurd niets en er kan ook niets gebeuren, de pony staat altijd ongeveer in de fotograaf de 2 jarige crosst meer buiten de bak mee en de oude die we hebben staat meestal buiten de bak het hooi op te eten

ze staan altijd de hele dag met zn 4en buiten en weten wat ze aan elkaar hebben, en omdat ze de hele dag buitenstaan lopen ze ook niet te crossen en te klieren door de bak heen tijdens het rijden

alleen als ik ga springen of longeren gaat de bak dicht

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:26

Ik bedoel niet dat ze elkaar gaan lopen klieren, maar meer dat wanneer er eentje schrikt, hij de rest kan meenemen in zijn reactie.
Het blijven paarden en wanneer er niemand opzit zijn het soms ongecontroleerde projectielen.
Ik vind het gevaarlijk.

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 13:37

klopt, en ik ben idd weleens bijna van Q gestuiterd door die 2 jarige die zo maf doet
maar dat was toen de bak dicht was en de 2 jarige de andere 2 paarden naast de bak ging opjagen

maar daar staat wel tegenover dat toen er dinsdag bij de clubles iemand af viel en er een paars los door een 25x80 bak ging crossen mijn paard er weinig om gaf, hij is wel gewend aan stuurloze paarden zonder ruiter erop

we hebben ook hertjes, eerst 4 nu 2, die lopen in de wei en schieten soms wel eens door de bak heen, de eerste 3x schrikt je paard daarna zijn ze er aan gewend

als de 2 jarige volgend jaar onder het zadel is en dat gaat goed, gaat de bak ook weer gewoon open zodat de rest erbij kan

nu niet meteen denken dat er altijd losse paarden in de bak staan als ik ga rijden maar als er iemand bij is die foto's maakt dan komt de pony om aandacht en snoepjes schooien, meestal staan er dus geen paarden in de bak als ik rij, maar ze kunnen wel de bak in als ze willen

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:23

Oud topic, slotje dus.