Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stacey schreef:Vraag me eigenlijk af tot welke leeftijd je nog plezier kunt hebben met zo'n beestje.

, nee hoor
daar blijf ik bij 
! en vooral dat die nog maar vier is..
PingWing schreef:Stacey schreef:Vraag me eigenlijk af tot welke leeftijd je nog plezier kunt hebben met zo'n beestje.
Heb jij verstand van internationale wedstrijd sport? Die paarden gaan allemaal mee van hun 7/8e tot hun 14/16e. Zo gaat dat.
En daarbij gaan de paarden echt niet dood aan een keer zo hoog springen, en ze zijn nog jong en hebben dus nog een ontzettend goede kwaliteit synovia, wat de klap beter opvangt dan bij menig 15 jarig doorgereden paard dat een keer 1.20 springt. Die zal er meer last van krijgen/hebben dan dit jonge paardje.
Ik vind t ontzettend stoer! Ik ben ook wel geintreseerd in de afstamming van dit paardje!
lowara schreef:te koop:
grote stal vol met watten
geschikt voor elk paard. gaat minimaal 4 jaar mee voor optimaal in de watten leggen eventueel inclusief strikjes en fabeltjesboek.
dit zijn paarden van rond de 30.000 euro, die gaan ze echt niet zomaar voor de lol zo hoog laten springen.

Jammer dat ze zo wazig zijn. 
Zack schreef:@saar
heb jij wel enig idee wat er in een paarden lichaam gebeurt?
@lowara
neej, gaat jullie alleen maar om het geld.

lowara schreef:Zack schreef:@saar
@lowara
oew als dat zou kunnen?
ik heb zelf een huis tuin en keuken tinker, dus graag geen "jullie".
heb je enig idee hoe de trainingen van topruiters eruit ziet en elke 2 weken concours op 1m60 MET ruiter erop?
Mik_beer schreef:Vind 't wel gaaf om te zien, jezus en een paard gaat d'r niet dood aan hoor. Ik ga d'r verder geen woord vuil aan maken, maar lowara, leuke foto'sJammer dat ze zo wazig zijn.
Zack schreef:@saar
@lowara

Passionato schreef:. Ik denk ook niet dat ze dit dagelijks doen..
LovesSaartje schreef:Zack schreef:@saar
@lowara
Ik denk dat dat 'Saar' aan mij gericht was?
Tuurlijk weet ik dat, maar ze gaan er heus niet dood aan, als je jouw eerste reactie ziet lijkt het net alsof dat paard op zijn 10e al dood is