xx jahnita|!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bets schreef:Paard steigert niet zomaar. De reden kan van alles zijn iets medisch, maar ook rijtechnisch. Het kan namelijk zijn dat rijtechnisch al tijdje neit lekker gaat waardoor het gevolg medische problemen krijgen.
Ze heeft daarna al zo'n 4 paarden geruild bij de handelaar omdat de paarden
lienow schreef:Daar heb je gelijk in, superwoman. De eerste keer dat ze het deed heb ik waarschijnlijk fout gereageerd. Ik denk dat ze gewoon onder het werk uit wil komen. Ik ga haar donderdag rijden, kijken wat er gebeurd![]()
Misschien begint ze weer, misschien is het wel een engeltje, je weet het nooit met haar. (dat is ook de reden dat ik denk dat het geen medisch probleem is)

succes ermee!!!! Bombarie schreef:het is de ultieme vorm van verzet en dit hoeft helemaal niets met zijn "zin om te werken" te maken te hebben. Eerder omdat hij een lichamelijk gebrek heeft. Aan de teugel lopen moet vanuit ontspanning gebeuren , dus als hij daarbij steigert is er iets goed mis. Laat hem eerst eens lichamelijk onderzoeken, tandarts, veearts, fysio, en als er niets aan de hand is moet je het met deskundig les op lossen. dat is mijn tipsucces ermee!!!!