Ach nog even een poosje wat pefectioneren en het ziet er prachtig uit, de basis kan hij wel iig!! Mooie fjord is het toch
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vind dat hij al hartstikke mooi loopt. veel sucses in de Z.

,
?!
Je hebt ook een heel eluk paardje, en zo slecht vind ik het er nog niet uitzien..
Je hebt ook een heel eluk paardje, en zo slecht vind ik het er nog niet uitzien..
patos schreef:Ik mis een beetje de voltes 10 meter bij de inzet van de travers die in mijn ogen onmisbaar zijn als je nog zoveel lengtebuiging verliest in de travers, tipje misschien?
patos schreef:En als je op de volte 10 meter schouderbinnenwaarts rijdt, en dan in schouderbinnenwaarts terug richting hoefslag rijdt, waarbij je hem zo instelt dat ie in travers uitkomt? (moeilijk uit te leggen...) Denk namelijk dat jou travers op de buiging na helemaal niet zo slecht is.
succes verder met je leuke fjordje Bombarie schreef:Jammer dat je geen galop momentjes hebt, het ziet er best netjes uit hoor, niet zo bescheiden zijn hihisucces verder met je leuke fjordje

) NehnaDagmar schreef:Ziet er super uit.. Pas op dat je de SB niet op 4 sporen doet.. Travers vind ik er echt niet slecht uit zien, met een beetje oefening gaat dat helemaal goed komen met je debuut!!
Succes alvast.. (al hoop ik dat we daarvoor nog wel even een paar foto's/filmpjes krijgen)

daar gaat het tenslotte om!
veel succes de 16e!