Rox @ work op een doodgewone dag....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Re: Rox @ work op een doodgewone dag....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 20:15

droefje schreef:
enne voor de mensen die verbaast staan over haflingers die aan de teugel lopen.! ze kunnen het zeker weten. bij ons op stal staat een Haflinger die Z gaat starten. DUS waar een wil is, is een weg.

Die haflinger heeft inmiddels z'n eerste Z-proef gestart en daarin 177 punten behaald!
(even off-topic hoor, sorrie).

Leuke haf heb je, ziet er goed uit! Succes en veel plezier met haar!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 21:37

Hey Vip! Je hebt de foto's eropgezet zie ik (eindelijk ) Ze zijn geloof ik best goed gelukt, ik oefen lekker door op rox en jou met fotograveren

En het ziet er super uit hoor, hele vooruitgang zie ik nu al, dus als je in januari gaat starten rijd je haar zo naar het L haha! Nu eerst maar eens zien wat we er zaterdag van gaan bakken he...

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 22:02

Ze is gaaf je blauwe setje ook, enne die van bij heeft ook een "teervlek" daaro op zun kont (heup) en un hele grote bij zijn buik hihi, komt volgens mij wel vaker voor .

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 23:31

Ik had t eigenlijk nog niet zo heel vaak gezien een haf met zo'n duidelijke 'teervlek'. De eerste dag dat ze kwam heb ik er flink op zitten boenen! Hahaha!!! Maar ze heeft een grote op dr kont en nog een minder grote op dr buik, maar die zit net onder het schabrak!! Maar leuk om te lezen dat er dus meer haffies zijn met zo'n vlekje!!!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 07:44

Oeh gave haflinger zeg! Echt een leukerd
Hele leuke foto's ook, het setje staat erg leuk!