Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moreno schreef:@ hanke: heb je echt neit gezien toen, blinde kip ben ik ook![]()
ik kom nog wel eens een keer langs, ben vorige week en die week er voor nog op de diervoort geweest
@ laugrease: he wat leuk!! heb je zelf ook gereden of niet??
@ renes: het hoofdstel is van het merk Döbert, de frontriem hebebn ze extra aangepast zodat ie op dat hoofdstel past.
Ik heb inmiddels ook al een nieuw paard
@ 0Dessie0: gehehde pony was op de wedstrijd best wel schrikachtig
maarja had al 6 maanden geen wedstrijd meer gereden en al 2 jaar neit meer buiten maar verder ging het wel okee
heb je zelf nog gereden of niet?
haha grappig he! 
Succes met de verkoop van je paardje..sterkte! 
Moreno schreef:Thnx
@ Passionato: Mijn frontriem (hele hoofdstel) komt van drunens ruiterhuis.
@ kristie: Moreno is nog niet verkocht maar ik heb inmiddels al wel een ander paard ja

Wat heft hij gelopen, wrom de belssuure, leeftij en di zooi.. kun je me pb'enn? Lijkt wel fijn 

celintjuh schreef:Moreno schreef:Thnx
@ Passionato: Mijn frontriem (hele hoofdstel) komt van drunens ruiterhuis.
@ kristie: Moreno is nog niet verkocht maar ik heb inmiddels al wel een ander paard ja
HoiHoi...
Is je pony nog niet verkocht? Nog steeds niet?
Welke maat is het? Ik rijd nu namelijk M1 met een Dpony voor iemand anders en t gaat wel goed, maar als ik jou pony zo zie..
Wil je aub iets laten weten?
Liefs!
omdat hij toen nog niet per se weg moest..celintjuh schreef:Ik wilde ook even vragen informtie over e pony, wij hebben wel intrese hoor ik van mijn papa nu, en ik ben helemal verliefWat heft hij gelopen, wrom de belssuure, leeftij en di zooi.. kun je me pb'enn? Lijkt wel fijn
Alvast eeeel erg bedankt
Owja.. ik ben 15
xXx Hanneke!
dus ik reageer hier nog maar es, wel een beetje een erg late reactie van mij
:D:D:D:D:D:D