ChingYi schreef:cap lijkt me eigenkeus..maar ik ga denk ik toch maar weer met cap rijden...
July is hartstikke mak...voorheen van alles mee gedaan..Ze heeft ook wedstrijden gelopen enzo..het afbuigen doet ze als vanzelf alleen in het begin moet je een klein beetje vragen maar dan gaat ze vanzelf...
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb laatst ook op een paardje gereden die 2 jaar niet heeft gereden maar Z dresuur is geweest, maar dat wil niet zeggen dat ze makkelijk aan de teugel ging en netjes stelling had, het zou bij die van jou misschien wel kunnen, maar het is niet logisch omdat ze voorheen alles al kon
ik heb maar 3 verzorgpony's die ik echt verzorg..waarvan ik er 1 rijdt.
Deze 2 doe ik alleen als ik eens zin heb om langs te komen.
Dit vind ik ook geen goede stelling van een verzorgpaardje hebben, lijkt mij ook niet fijn voor de paarden om alleen te komen wanneer jij zin hebt, dan worden ze ineens 3 dagen gereden en dan weer 2 weken stil, lijkt mij niet prettig ook niet voor de eigenaar en als je goed bezig wil zijn met de paarden dan hou je het maar bij 1 en ga je daar mee verder niet de helft daar en de helft daar.
En dat van de cap ben ik het met de rest eens, zet dat ding eens op!