Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

thinka schreef:gafe foto's hoor!!![]()
heerlijk om naar te kijken, maar wta is het verschil tussen polkapas en spaanse pas?
laulau85 schreef:thinka schreef:gafe foto's hoor!!![]()
heerlijk om naar te kijken, maar wta is het verschil tussen polkapas en spaanse pas?
Op de foto's niks haha. Maar als je het in zijn geheel ziet wel. Bij spaanse pas tilt het paard zijn voorbenen iedere pas hoog op bij de polkapas niet. Die gaat op het ritme van de polka. LINKS rechts links RECHTS links rechts LINKS op de woorden met hoofdletters tilt hij zijn been hoog op de andere passen zet hij gewoon.
Dus hoog laag laag hoog laag laag hoog 1,2,3,1,2,3 Op 1 is het hoog.
Ja is moeilijk uit te leggen maar hoop dat het zo duidelijk is
Suzanne ik weet niet of mijn moeder er nou meer gaat doen. Voorlopig niet maar als ze ergens voor gevraagd wordt denk ik wel.
lijkt me wel heel gaaf om te zien!! 
Dieuwke1989 schreef:Ik zie mijn paardrijleven als geslaagd als ik net zoals jou moeder kan rijden, met zo'n prachtpaard
Oke klinkt overdreven, maar wat een ontzettend goeie combinatie zijn ze! echt geweldig!

lowara schreef:wow wat een geweldig paard, (mooi hoofdstel!) en ik geloof eht dat je moeder best goed kan rijden,anders krijgt ze dit er natuurlijk niet uit. maar ik ben het wel een klein beetje eens met Knor, haar houding is nog slechter dan de gemiddelde manege beginner.
en als je op dit niveau rijdt dan hoor je zeker gewoon recht te kunnen zitten en je benen lang te kunnen houden.
Knor schreef:Sorry maar de vrouw op het paard zit erbij als een zak aardappelen, het appuyement ziet er uit als wijken. . Als ik het plaatje zo zie zou ik zeggen; volg een paar zitlessen! Wel leuk dat het paard het allemaal doet, getuigt wel van een goed opgevoed paard.