Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fabienne schreef:Hihi Javelin, ik heb nog steeds wel hetzelfde probleem; het is wel wat verbeterd sinds ik met GPG beugels rijd. Och en met zwabberbenen ben ik mt Fab toch gewoon Z1 geworden
Zie onderstaande link voor een stukje film (met MiaMora tijdens les), compleet MET zwabberbenen
(Oh ja....de verhoudingen kloppen niet helemaal omdat het eigenlijk breedbeeld opgenomen is en dat wordt in een klein vakje gepropt daar)
http://www.youtube.com/watch.php?v=ZF31lum-cxY
Bij mij is dat dus alleen in de draf met doorzitten. Met stap en galop zit ik juist weer stiller. Maar goed we gaan er hard aan werken. Misschien ook wel een idee om inderdaad mijn lessen te filmen. Kan ik het zelf eens terug zien.
Jullie zijn een leuke combinatie!
. Javelin schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties.
@ passion1991: Wij rijden nu L2 (8 winstpunten).
Javelin schreef:Oke, dus er is nog hoop![]()
Bij mij is dat dus alleen in de draf met doorzitten. Met stap en galop zit ik juist weer stiller. Maar goed we gaan er hard aan werken. Misschien ook wel een idee om inderdaad mijn lessen te filmen. Kan ik het zelf eens terug zien.
), dus wat dat betreft mag je niet klagen Miran
. Gelukkig gaat het steeds beter. Nu zelf nog wat rustiger worden in mijn bovenlichaam, mijn benen langer laten en het ziet er al een stuk beter uit; gaan er dus hard aan werken
Ga zeker binnenkort ook jouw paardje uitproberen, Nienke. Kijken hoe het echt moet voelen want bij jou ziet het er altijd zo ontspannen uit

steinstein schreef:leuk paard heb je onder je bibs.
effe offtopic waar heeft je vriendin dat gave halster vandaan. Staat echt heel tof.

steinstein schreef:leuk paard heb je onder je bibs.
effe offtopic waar heeft je vriendin dat gave halster vandaan. Staat echt heel tof.

Javelin schreef:steinstein schreef:leuk paard heb je onder je bibs.
Equitana Duitsland. Ben er ook helemaal weg van![]()
steinstein schreef:Hebben zij ook een website??

Naz schreef:steinstein schreef:Hebben zij ook een website??
Equitana is een grote beurs in Duitsland, wordt 1x per 2 jaar gehouden. Geloof dat het in maart 2007 weer gehouden wordt. Geen idee bij welke stand ik 'm gescoord heb
annepan schreef:Ziet er erg mooi uit! Mag ik je vragen wanneer en waar je je paard hebt gekocht? hij lijkt namelijk onwijs op mn oude paardje
terrastorm schreef:he hoi ik ken dat paard leuk om hem weer terug te zien
ik heb in de periode dat ie bij verkerk stond en even toen ie bij gerde thuis stond gereden dus is wel een hele tijd toen was het echt een doerakje maar super lief en een gouden karakter geef hem maar een knuffel van me
Ben ook erg blij met mijn knolletje! Zal Javelin een dikke pakkerd geven enne... mocht je eens in de buurt zijn kom dan gerust een langs. Javelin schreef:annepan schreef:Ziet er erg mooi uit! Mag ik je vragen wanneer en waar je je paard hebt gekocht? hij lijkt namelijk onwijs op mn oude paardje
Javelin heb ik in febr. 2003 gekocht van Gerda Uittenbogert uit Hagestein. Zij heeft Javelin gekocht toen hij volgens mij 4 jaar was.
Heeft er toen een aantal jaren op Zilfia's Hoeve in Houten gestaan (waar ik Javelin en Gerda dus van kende toen ik met mijn vorige paardje daar stond), daarna bij Reinesteijn Nieuwegein en bij Stal Verkerk Werkhoven en uiteindelijk bij haar thuis.
Javelin schreef:
Wat leuk, volgens mij heb ik jou toendertijd op een wedstrijd gezien in Wijk bij Duurstede toen Jerta hem nog landelijk starten (is ook al weer 3 jaar geleden denk ik). Is inderdaad een goudeerlijk paard, laat je nooit in de steek; hij gaat er gewoon voor. Is ook af en toe nog een doerakje maar dan echt op een speelse manier![]()
Ben ook erg blij met mijn knolletje! Zal Javelin een dikke pakkerd geven enne... mocht je eens in de buurt zijn kom dan gerust een langs.
terrastorm schreef:Javelin schreef:
Wat leuk, volgens mij heb ik jou toendertijd op een wedstrijd gezien in Wijk bij Duurstede toen Jerta hem nog landelijk starten (is ook al weer 3 jaar geleden denk ik). Is inderdaad een goudeerlijk paard, laat je nooit in de steek; hij gaat er gewoon voor. Is ook af en toe nog een doerakje maar dan echt op een speelse manier![]()
Ben ook erg blij met mijn knolletje! Zal Javelin een dikke pakkerd geven enne... mocht je eens in de buurt zijn kom dan gerust een langs.
ja echt leuk ik was idd op die wedstrijd in wijk toen heb ik jou daar ook gezien.
rij nu zelf ook in het L met een nieuw jong paard dus misschien komen we elkaar weer eens tegen?
en als ik in de buurt ben kom ik zeker eens kijken anders moet je me even pben met je gegevens.