Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nimmedor schreef:Soraya92 schreef:erg leukvind je netjes zitten hoor !! En heb jij toevallig Ariat chaps aan ?? (heb ik besteld nl
)
Conclusie :
Een mooi rustig beeld , fijn om naar te kijken
DankjeNee deze zijn niet van Ariat, maar van equistrad ofzo, heb ze meenomen uit italië

En alles kan en kent ze t/m ZZ licht ze loopt vooraan mee in de Z2 met altijd prijs!
AnneB schreef:Even een vraagje: Wat voor zadel heb je?
AnneB schreef:AnneB schreef:Even een vraagje: Wat voor zadel heb je?
???
Ophelia schreef:snoopy19 schreef:Je laat je paarden wel vaak te diep lopen zo op de foto's te zien. En waarom die slofteugel eraan? hij hangt ook helemaal los, dus kan je hem er net zo goed afhalen? ja ahha ik weet het een slof strak is uit den boze, en los werkt ie ook niet, dus kan je hem beter weglaten! verder wel mooie paarden
Ze heeft een paar berichten terug uitgelegd waarom ze de slof gebruikt, mss even terug lezen. Nimmedor gebruikt de slof jùìst zoals hij bedoelt is, dus hij hangt los en wordt alleen aangenomen als het nodig is. Zo wil bokt het toch zien?? En dan wordt hij correct gebruikt en is er nog commetaar. Ach ja.........het blijft een hulpteugel![]()
Nimmedor, mooi paard. Mss af en toe iets te diep, waardoor je het idee krijgt dat je paard op de voorhand duikt, maar het ruggebruik lijkt op de foto's wel correct. Een foto blijft ook maar een moment opname hè. Persoonlijk zou ik wel het neusje er wat meer uitrijden, zodat hij wat meer gaat dragen. Buiten dat neusje vind ik het gewoon een heel mooi paard, wat lekker ontspannen aan het lopen is...
Zou graag eens foto's zien van een training. Hoe rij je haar dan, van voren, etc. En tijdens oefeningen enz. Paard ziet er echt fijn te rijden uit hoor. 

Nimmedor schreef:noekje schreef:Wauw zeker mooii beestjeJe ziet zeker dat er jazz inzit en van zijn moeders kant?
Je rijdt hem netjes hoor commentaar heb je al gegeven.. maar waarom rij je eigenlijk met slof? (nieuwsgierig niet banketstaaf bedoeld)
Omdat het een ECHTE jazz is, dus opvliegende musjes, en bosjes die bewegen, die zijn natuurlijk levengevaarlijk. Dan kan ze je welleens alle hoeken van de bak laten zienIk gebruik de slof verder niet hoor, maar is puur veiligheid, voor 'als'
Nimmedor schreef:Ik werk met alle paarden in het begin laag en rond, dat vind ik een fijne manier de paarden los te krijgen, en het werkt.
Deze foto's zijn in het begin genomen, daarna begaf de camera het en moesten er nieuwe batterijen in, daarom ook geen galopfoto's. Deze merrie is juist supersterk achter, je moet het strekken eens zien!!En alles kan en kent ze t/m ZZ licht ze loopt vooraan mee in de Z2 met altijd prijs!
Maar heb helaas geen foto's van de oefeningen verder, alleen van het losrijden dus.
Ik werk niet te sterk in met mijn binnenhand, veel foto's zijn op een volte genomen omdat ze achter de bak met de bosjes bezig waren.
Geen cap omdat die nog bij mn andere paard ligt, slofcommentaar ga ik niet meer op reageren, is toch zinloos.
Bedankt voor de leuke reacties!!

Miss_Blimm schreef:Beeld oogt vriendelijk. Fijn en rustig losrijden zo toch?Zou graag eens foto's zien van een training. Hoe rij je haar dan, van voren, etc. En tijdens oefeningen enz. Paard ziet er echt fijn te rijden uit hoor.

daantjuhhh schreef:Ik zelf zou inderdaad ook liever kiezen voor wel cap en dan geen slof. (hoewel ik zelf ook lang niet meer zand heb gehapt)
Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
Jouw recht en jouw keuze!
En je hebt er vast je redenen voor waar ik niet aan zal twijfelen.
Vind het een leuk paard.
Ziet er lekker ontspannen uit.
Hoe groot is ze eigenlijk?
Ik vind het gewoon een heel mooi ontspannen beeld! Heel goed