Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Passoa schreef:Pako Ft. Marsss Jaa![]()
Super foto ;s he! Echt hij stond iedereen x weer kwijlend stil!
Enne geen dank hoor voor het foot's maken een groomenDoe het graag !!
elibeest schreef:die 4e foto
Lusitana schreef:Zijn hoofd zit gevouwen, is niet gedragen.

foto's maken EN voorlezen uhmmkben dan weleen vrouw maar dat kan ik toch echt niet
Het is nu toch weer buiten losrijden binne proeven
En binnen foto's zijn vaak niet zo mooi heh
en als ze maar met losrijden al goed naar eli luistert...
komt t allemaal wel voor elkaar
Lusitana schreef:De nek (achter de oren) hoort het hoogste punt te zijn en de neus ten alle tijden voor de loodlijn.. Als je de hals wat rond wilt krijgen, geef hem dan de ruimte dat het kan.
Ik zou nooit aan bevelen een pony diep te rijden, onder welke omstandigheden dan ook en op deze plaatjes zie je dan de totaal verkeerde uitwerking. Zo mag een pony nooit in de ring verschijnen, sorry. Zijn hoofd zit gevouwen, is niet gedragen.
Verder lijkt het alsof je niet genoeg gewicht in het zadel legt. In galop kom je er zelfs uit. Dit komt waarschijnlijk door een licht voorover kiepen of in elk geval gewicht naar voren plaatsen, zoals zichtbaar op sommige foto´s. Probeer je bekken goed achterover te kantelen, borst naar voren/schouders naar achteren.
Wel een hele mooie pony. Veel succes ermee.
! Gewoon meer op concours, en lekker met mij mee naar de Orun om ervaring op te doen.Lusitana schreef:De nek (achter de oren) hoort het hoogste punt te zijn en de neus ten alle tijden voor de loodlijn.. Als je de hals wat rond wilt krijgen, geef hem dan de ruimte dat het kan.
Ik zou nooit aan bevelen een pony diep te rijden, onder welke omstandigheden dan ook en op deze plaatjes zie je dan de totaal verkeerde uitwerking. Zo mag een pony nooit in de ring verschijnen, sorry. Zijn hoofd zit gevouwen, is niet gedragen.
Verder lijkt het alsof je niet genoeg gewicht in het zadel legt. In galop kom je er zelfs uit. Dit komt waarschijnlijk door een licht voorover kiepen of in elk geval gewicht naar voren plaatsen, zoals zichtbaar op sommige foto´s. Probeer je bekken goed achterover te kantelen, borst naar voren/schouders naar achteren.
Wel een hele mooie pony. Veel succes ermee.
! Gewoon meer op concours, en lekker met mij mee naar de Orun om ervaring op te doen.
gaat ze dan met Pako mee
Dat zou zooooo stoer zijn...