Iris weer is aan het werk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saar01

Re: Iris weer is aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 19:10

Ik vind je houding helemaal niet zo erg hoor, gewoon blijven letten op de puntjes die je verkeerd doet.
Verder erg leuke foto's, het zou mij nooit lukken zo met de zelfontspanner.
En iris blijft zoo leuk

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 19:33

NOu nou nou, voorruit dan maar
Voor deze ene keer

Ik vind haar er nou niet echt super 'wakker' erbij vind lopen.
Beter gezegt, niet super actief kwa beenactie.
Op foto 6 hangt er een boogje in je teugels, hardstikke fijn dat ze dan waarschijnlijk dus in het zelfde tempo blijft lopen zonder aan de teugels te komen, maar voor 't plaatje niet mooi.
Op sommige foto's lijkt zo ook super op de voorhand te lopen, zoals op foto 4. Op foto 5 lijkt dit ook, maar dat kan ook komen door het perspectief.
Het ziet er daardoor heel rustig & paardvriendelijk uit;
maar voor mijn gevoel iets te 'liefjes'.
Vind dat je de teugels vrij lang hebt en dat je dit maal (voor zover ik kan oordelen) niet echt bezig ben geweest met de activiteit van haar achterbenen.
Ik heb het dus niet over de loopsnelheid e.d. Want Iris heeft altijd de kracht om hard te lopen
Om een voorbeeldje te geven van een tijd terug, op deze foto is ze erg actief & opgefokt aan het lopen.
Daardoor oogt ze heel sterk in je hand, maar loopt ze wel actief mee met alle 4 de benen.
Die activiteit & deze ontspannenheid moet je zien te combineren.
Erg lastig, kan ik je vertellen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 20:07

hihi, en dat is juist het geen wat nog niet helemaal goed gaat
aangezien jij zelf ook weet hoe snel ze kan lopen en hoe sterk ze zich kan maken
als ik haar in tempo wil verhogen wil ze gewoon graag hard lopen, MET kop in de wind,
dus moet idd dat nog zien te combineren, maar alles op zijn tijd,
als ik weet hoe het geweest is met irisje qua hoofdhouding en dat ze nou zo fijn kan lopen zonder telkens strijd te hebben vind ik erg fijn.

Maar idd, op die foto heeft ze veel beenactie, maar kijk eens naar de ondergrond van de bak op die foto en die van gisteren,
in die bak MOET ze haar achterhand wel gebruiken, in deze kan ze sloffen, nu is het idd aan mij om daar wat aan te doen, maar dat lukt dus nog niet zo goed

Dank je wel voor je uitleg iig

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 17:35

Ilkkah schreef:
Maar idd, op die foto heeft ze veel beenactie, maar kijk eens naar de ondergrond van de bak op die foto en die van gisteren

Nu je het zegt

Geen dank

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 17:38

Heey,
leuke fjord, dat roze staat goed
je houding vind ik niet echt slecht hoor, je weet zelf toch waar je aan moet werken