Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sweet_angel schreef:Net zoals ze al zij, heeft ze er begeleiding bij. En waarom jij het zou moeten weten? Misschien ben jij zelf ontzettend lang bezig geweest met het goed krijgen van je paard?
[/img] ShannaY schreef:sweet_angel schreef:Net zoals ze al zij, heeft ze er begeleiding bij. En waarom jij het zou moeten weten? Misschien ben jij zelf ontzettend lang bezig geweest met het goed krijgen van je paard?
Wie ben jij dan? Ken ik jou, ken jij mij, ken jij mijn paard?

*
kheb het normaal niet zo op tuigers maar jouwe en zn papa zijn toch uitzonderingen
talented schreef:Ik snap alleen niet goed dat wanneer jouw paard zich uit zichzelf zo opkrult, jij zulke korte teugels aanneemt bij het rijden! Teugels lang, en vooruit rijden die hap. Laat haar zelf maar zoeken naar een beter houding waarbij er meer lengte wordt gegeven door jou en zij dus ook meer lengte kan aannemen. Want deze houding is echt verschrikkelijk om naar te kijken!
maar die andere geplaatste foto zag er zeke al beter uit !!!
dus als ze zo nou constant kan gaan lopen.. zou het al geweldig zijn .. en natuurlijk blijft het moeilijk hoor als ze zich zo'n houding hebben aangeleerd.
talented schreef:Ik snap alleen niet goed dat wanneer jouw paard zich uit zichzelf zo opkrult, jij zulke korte teugels aanneemt bij het rijden! Teugels lang, en vooruit rijden die hap. Laat haar zelf maar zoeken naar een beter houding waarbij er meer lengte wordt gegeven door jou en zij dus ook meer lengte kan aannemen. Want deze houding is echt verschrikkelijk om naar te kijken!
http://img208.imageshack.us/img208/4048/60nw.jpg